-
Abans de començar a fer la compra, puc saber quins productes estan d’oferta?
A la pàgina principal, sempre hi trobaràs la secció “Ofertes” clicant al botó “SUPERMERCAT”. Aquesta secció inclou un enllaç directe a totes les ofertes diàries que posem al teu abast.
-
Com he de comprar els productes en oferta (2a unitat 50%, 4x3...)?
Només has d’afegir a la teva cistella la quantitat mínima de productes que indiqui l’oferta en qüestió. Per saber amb quins altres articles es pot combinar aquesta oferta, clica sobre la descripció de l’oferta que trobaràs de color taronja a sota de cada producte inclòs en la promoció.
-
Com funciona i quines són les condicions de la promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres?
Volem donar a conèixer el servei de compra a domicili, per aquest motiu està disponible una promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres d'entrega a domicili exclusivament. L’import del servei d’entrega a domicili es cobrarà i, immediatament després, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com. Aquesta promoció està vigent fins el 30 d'abril de 2023 i pot ser prorrogable.
Des del 7 de març del 2022 existeix una promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres recollides en un punt de recollida online. L’import del servei de recollida es cobrarà i, després del pagament i la recollida de la compra, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com. Aquesta promoció està vigent fins el 30 d'abril de 2023 i pot ser prorrogable.
-
Què és un lot de productes i com el puc comprar?
Els lots són un dels recursos que et posem a l’abast a Bonpreu Esclat online per fer la compra més ràpida, còmoda i econòmica. Pots identificar quins productes estan inclosos en un lot de descompte perquè a sota tenen l’avís d’oferta. Clicant a la frase de descripció del lot que trobaràs a sota de qualsevol dels articles que formen un determinat lot, podràs consultar el detall de l’oferta, quants articles agafar de cadascun i de quines opcions disposes per combinar-los. D’aquesta manera, quan compris un lot, estalvies la diferència entre el preu de lot i el cost sumat dels diferents articles que el formen per separat.
-
Funciona al servei online la meva targeta client Bonpreu Esclat?
Sí. Si ja disposes d’una targeta client Bonpreu Esclat, el teu compte online hi queda associat. Pots identificar-te amb la teva targeta client a la recollida de les comandes online. També gaudiràs dels avantatges de la targeta client a les teves compres online.
-
Com puc utilitzar un val descompte?
Si disposes d’un val descompte, has d’introduir les lletres i números quan estiguis confirmant la teva compra online. A l’últim pas, un cop triat el dia, l’hora i el centre de recollida, podràs introduir el val descompte a la pantalla de pagament. Cal que cliquis al botó “VAL DESCOMPTE” i hi escriguis el codi de descompte.
La data de validesa del val descompte és aplicable també a la data de l’entrega o recollida de la compra; així, el val ha d’estar vigent el dia en què es reculli la compra.
Els vals de descompte no són aplicables al concepte de cost de servei.
-
El val descompte no funciona
Revisa que estiguis introduint les lletres i números correctament.
Si tot i així no et funciona, comprova si:
- La teva compra té el valor mínim de despesa requerit en el val. Aquesta informació la trobaràs al costat del codi de descompte.
- El dia i hora triats per recollir la compra estan dins del període de validesa del val.
- El codi de descompte està limitat a un ús per client i, en cas afirmatiu, si ja l’has fet servir abans.
Si la teva situació no es correspon amb cap de les anteriors, truca’ns al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any i t’ajudarem a resoldre-ho.
-
Acumulo l’1% de les compres online a la meva targeta client Bonpreu i Esclat?
Sí. Totes les compres que facis al servei online de Bonpreu Esclat acumulen l’1% del seu valor i s’acumulen a la mateixa targeta client que als supermercats. Els euros acumulats es poden bescanviar als establiments Bonpreu i Esclat o a la compra online. El funcionament del bescanvi online és el mateix que al supermercat, ja que cada cèntim acumulat representa 0,01€ de descompte de la compra en la qual es triï bescanviar. Es pot bescanviar el saldo total fins al valor màxim de compra en aquell tiquet. El bescanvi de la targeta client no és aplicable als conceptes de cost de servei i bosses. Així doncs, totes les compres que facis amb mètode d'entrega de servei a domicili i les compres que facis als punts de recollida online acumulen l'1% del seu valor a la teva targeta client.
-
Les ofertes i els vals funcionen tant pels punts de recollida com al servei a domicili?
Sí, trobaràs les mateixes ofertes i promocions tant si esculls el servei a domicili com recollir la compra en qualsevol dels nostres punts de recollida.
També podràs bescanviar els codis de descompte seguint el mateix procediment, a la pantalla de validació de la compra, just abans de realitzar el pagament. És important complir amb els requisits del val per poder-lo aplicar.
-
Quin és el funcionament del 5% bonificat en carn i peix fresc?
Des del 20/03/2023 i fins al 18/06/2023 hi ha una bonificació vàlida als establiments Bonpreu i Esclat i a BonpreuEsclat Online, amb la Targeta Client. Et bonifiquem l'1% habitual més un 4% extra, en carn i peix fresc, aplicable al producte de taulell i d'autoservei. L'import bonificat s'acumularà a la guardiola de la teva targeta client. Queden exclosos de la promoció els productes de carn i peix de la secció de congelat, com tampoc inclou les carns vegetals.
-
Quin és el funcionament del cost de servei a meitat de preu en les entregues a domicili de la ciutat de Barcelona i localitats del Baix Llobregat amb servei a domicili?
Durant tot el mes de maig, des del 01/05/2023 i fins al 31/05/2023 hi ha una promoció activa a BonpreuEsclat Online, vàlida per compres entregades a domicili a la ciutat de Barcelona i localitats del Baix Llobregat amb servei a domicili. Durant aquest període de temps tots els clients que facin una compra online amb domicili d'entrega a les zones esmentades, podran gaudir del cost de servei a meitat de preu, aquest variarà depenen de la franja horària escollida i segons la seva disponibilitat, que pot anar des de 1'99€ fins a 3'49€.
-
Quin és el funcionament del concurs de Sensodyne?
Des del 16/05/2023 i fins el 29/05/2023 hi ha actiu un concurs amb dos persones guanyadores, per aconseguir dues cistelles de la compra valorades en 100€ cadascuna. Per participar, cal comprar, al menys, un producte Sensodyne i rebre'l a casa entre les dates especificades. Per més informació, podeu consultar les bases legals a https://www.compraonline.bonpreuesclat.cat/content/bases-legals-concurs-sensodyne
←Tornar enrere