Durant la recollida i entrega de la compra
En el moment de l'entrega pots revisar l’estat dels productes i, si algun d'aquests no et satisfà, hi pots renunciar. Només ho has de dir al nostre equip. Hi pots renunciar tant si reculls la compra a un punt de recollida online com si te l'entreguem a casa. Com que el pagament de la compra no s’efectua fins que s’acaba l’entrega, aquest producte no se't cobrarà.
Devolucions
Quan puc fer una devolució?
Qualsevol producte es pot retornar en diferents moments
Després l'entrega
Si detectes algun defecte en el producte després de l’entrega de la compra, truca al telèfon d’atenció al client 900 500 005 o escriu un e-mail a clientonline@bonpreu.cat per gestionar-ne la devolució. La devolució serà monetària a la targeta amb la qual s’ha efectuat la compra. Podràs consultar el tiquet de la devolució online. Només cal que t'identifiquis, accedeixis a la secció “Les meves compres” i cliquis al botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un fitxer amb el tiquet final de compra i els possibles tiquets de devolucions posteriors. Si prefereixes que et gestionem la devolució presencialment, també et pots adreçar a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o punt de recollida BonpreuEsclat online, amb el tiquet de compra online.
Política de devolucions
La nostra política de devolucions estableix un termini de 14 dies naturals per a productes envasats i de 24 hores per a productes frescos des del moment en què reps el producte. No hi ha límit en la quantitat de productes a retornar, sempre i quan la devolució estigui justificada. No excloem cap categoria d’articles de la nostra política de devolucions.
La política de devolucions per productes de petit electrodomèstic estableix que per qualsevol producte defectuós de les marques Kunft i Becken, el client es pot dirigir a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat que disposi d’aquests productes per tal de sol·licitar el canvi o devolució durant tot el temps de garantia del producte.* Per la resta de marques de producte de petit electrodomèstic, s’accepten canvis o devolucions als establiments Bonpreu i Esclat de qualsevol producte defectuós fins a 15 dies del tiquet de compra. Passats aquests 15 dies, cal contactar directament amb el servei tècnic de la marca del producte.
*Consultar establiments Bonpreu i Esclat.