Devolucions

Quan puc fer una devolució?

Qualsevol producte es pot retornar en diferents moments

Durant la recollida

En el moment de la recollida, pots revisar l’estat dels productes i, si algun no et satisfà, hi pots renunciar.Només ho has de dir al nostre equip. Com que el pagament de la compra no s’efectua fins que s’acaba l’entrega, aquest producte no se't cobrarà.

Després la recollida

Si detectes algun defecte en el producte després de l’entrega de la compra, truca al telèfon d’atenció al client 900 500 005 o escriu un e-mail a clientonline@bonpreu.cat per gestionar-ne la devolució. La devolució serà monetària a la targeta amb la qual s’ha efectuat la compra. Podràs consultar el tiquet de la devolució online. Només cal que t'identifiquis, accedeixis a la secció “Les meves compres” i cliquis al botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un fitxer amb el tiquet final de compra i els possibles tiquets de devolucions posteriors. Si prefereixes que et gestionem la devolució presencialment, també et pots adreçar a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o punt de recollida BonpreuEsclat online, amb el tiquet de compra online.

Política de devolucions

La nostra política de devolucions estableix un termini de 14 dies naturals per a productes envasats i de 24 hores per a productes frescos des del moment en què reps el producte. No hi ha límit en la quantitat de productes a retornar, sempre i quan la devolució estigui justificada. No excloem cap categoria d’articles de la nostra política de devolucions.