Durant la recollida i entrega de la compra
En el moment de l'entrega pots revisar l’estat dels productes i, si algun d'aquests no et satisfà, hi pots renunciar. Només ho has de dir al nostre equip. Hi pots renunciar tant si reculls la compra a un punt de recollida online com si te l'entreguem a casa. Com que el pagament de la compra no s’efectua fins que s’acaba l’entrega, aquest producte no se't cobrarà.
Inici - Compra online - Devolucions
Devolucions
Quan puc fer una devolució?
Qualsevol producte es pot retornar en diferents moments
Després l'entrega
Si detectes algun defecte en el producte després de l’entrega de la compra, truca al telèfon d’atenció al client 900 500 005 o escriu un e-mail a clientonline@bonpreu.cat per gestionar-ne la devolució. La devolució serà monetària a la targeta amb la qual s’ha efectuat la compra. Podràs consultar el tiquet de la devolució online. Només cal que t'identifiquis, accedeixis a la secció “Les meves compres” i cliquis al botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un fitxer amb el tiquet final de compra i els possibles tiquets de devolucions posteriors. Si prefereixes que et gestionem la devolució presencialment, també et pots adreçar a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o punt de recollida BonpreuEsclat online, amb el tiquet de compra online.
Dret de desistiment
Tal i com s’estableix en l’article 103 del Real Decret 1/2007, de 16 de novembre, pel que s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, el dret de desistiment no serà aplicable a aquells contractes que es refereixin al subministrament de béns que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa.
Per tant, pel cas de subministrament de productes d’alimentació peribles, no aplicarà tal Dret de Desistiment.
Política de devolucions
La nostra política de devolucions estableix un termini de 14 dies naturals per a productes envasats i de 24 hores per a productes frescos des del moment en què reps el producte. No hi ha límit en la quantitat de productes a retornar, sempre i quan la devolució estigui justificada. No excloem cap categoria d’articles de la nostra política de devolucions.
T’informem que, pel cas que el producte que vulguis retornar sigui un producte no perible, també podràs gestionar la devolució sol·licitant que la recollida del producte es faci al teu domicili. En aquest cas, els costos de devolució seran a càrrec teu. S’acceptaran canvis i/o devolucions durant els 14 dies següents a la data d’emissió del tiquet de compra.
Addicionalment, et fem saber que, d’acord amb la política de devolucions per productes de petit electrodomèstic que estableix que per qualsevol producte defectuós de les marques Kunft i Becken la persona client es pot dirigir a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat que disposi d’aquests productes per tal de sol·licitar el canvi o devolució durant tot el temps de garantia del mateix, també tindràs la possibilitat de sol·licitar la devolució al teu domicili, essent els costos de la mateixa a càrrec teu.*
*Consultar establiments Bonpreu i Esclat.