Omet i vés al contingutOmet i vés a la cercaOmet i vés al peu de pàgina
Valida la compra
Nombre total de productes al carretó 0. Quantitat al carretó 0,00 €.
Mínim: 35,00 €

Resolució de litigis en línia

Resolució de litigis en línia

A Bon Preu ens esforcem per oferir un servei excel·lent i una experiència de compra satisfactòria. Tot i això, si tens qualsevol problema o conflicte relacionat amb una compra realitzada a la nostra botiga en línia, volem que sàpigues que tens a la teva disposició la plataforma de resolució de litigis en línia de la Comissió Europea.

D’acord amb el que s’estableix en el Reglament (UE) 524/2013, posem a la teva disposició un enllaç a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Comissió Europea, un mecanisme gratuït i fàcil d’utilitzar que permet gestionar disputes de manera àgil i transparent. Aquesta plataforma és especialment útil per a resoldre desacords de forma extrajudicial.

Què és la plataforma de resolució de litigis en línia?

Es tracta d’un sistema creat per la Comissió Europea per ajudar persones consumidores i comerciants a resoldre conflictes derivats de compres en línia sense necessitat d'acudir als tribunals.

Com funciona?

1. Accedeix a la plataforma mitjançant el següent enllaç: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

2. Selecciona l'idioma que prefereixis.

3. Completa el formulari amb els detalls del teu cas.

4. La plataforma posarà en contacte les parts implicades i facilitarà la comunicació per arribar a un acord.

Com contactar amb nosaltres?

Si tens dubtes o necessites assistència abans de presentar una reclamació, pots posar-te en contacte amb el nostre equip d’atenció al client a través de:

  • Correu electrònic: atencioalclient@bonpreu.com
  • Telèfon d’atenció al client: 900 500 005 (de dilluns a divendres, de 9:00 a 19:00).

El nostre objectiu és atendre qualsevol incidència amb la màxima rapidesa i eficàcia. Agraïm la teva confiança i estem a la teva disposició per ajudar-te.