A Bon Preu ens esforcem per oferir un servei excel·lent i una experiència de compra satisfactòria. Tot i això, si tens qualsevol problema o conflicte relacionat amb una compra realitzada a la nostra botiga en línia, volem que sàpigues que tens a la teva disposició la plataforma de resolució de litigis en línia de la Comissió Europea.
D’acord amb el que s’estableix en el Reglament (UE) 524/2013, posem a la teva disposició un enllaç a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Comissió Europea, un mecanisme gratuït i fàcil d’utilitzar que permet gestionar disputes de manera àgil i transparent. Aquesta plataforma és especialment útil per a resoldre desacords de forma extrajudicial.
1. Accedeix a la plataforma mitjançant el següent enllaç:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
2. Selecciona l'idioma que prefereixis.
3. Completa el formulari amb els detalls del teu cas.
4. La plataforma posarà en contacte les parts implicades i facilitarà la comunicació per arribar a un acord.
Si tens dubtes o necessites assistència abans de presentar una reclamació, pots posar-te en contacte amb el nostre equip d’atenció al client a través de:
- Correu electrònic: atencioalclient@bonpreu.com
- Telèfon d’atenció al client: 900 500 005 (de dilluns a divendres, de 9:00 a 19:00).
El nostre objectiu és atendre qualsevol incidència amb la màxima rapidesa i eficàcia. Agraïm la teva confiança i estem a la teva disposició per ajudar-te.