Tria una data i hora d'entrega per comprovar la disponibilitat del servei online a la teva zona
Compra mínima: 35,00 €

Condicions d'ús

Aquestes condicions generals de venda regulen la venda a la web www.bonpreuesclat.com, tant la navegació per aquesta botiga online com l’adquisició de qualsevol producte ofert. A més, com a usuari, suposen l’acceptació, sense reserves, de totes i cadascuna d’aquestes condicions generals de contractació i ús del servei. T’informem que podrem modificar la pàgina web i aquestes condicions generals d’ús del servei per efectuar els canvis i modificacions que creguem convenients sense necessitat de previ avís.

Així mateix, també t’informem que el supermercat online BonpreuEsclat utilitza tecnologia de Google en determinats aspectes de la compra, pel que tots els nostres usuaris resten obligats a les condicions de servei de Google, les quals entenem que acceptes al fer ús d’aquest servei.

Quins productes pots comprar?

A través del nostre servei de compra online, tenim a la teva disposició la majoria de productes que pots trobar als supermercats Bonpreu i Esclat. A més, dediquem els nostres esforços a ampliar els productes disponibles. En tots els casos, els productes estan sotmesos a les polítiques de qualitat del servei des que s’incorporen a la web. T’informem que, en qualsevol moment i sense previ avís, per motius interns, podem limitar o suprimir l’accés a qualsevol dels productes disponibles.

Com començar a comprar?

Per fer la compra, has de ser major d’edat i estar registrat. Estar registrat suposa tenir un usuari i una contrasenya per accedir al teu compte client des dels serveis de Bonpreu i Esclat que així ho sol·licitin, com ara les webs i apps. Per registrar-te, només has d’emplenar les teves dades en accedir a alguna de les webs o apps del Grup Bon Preu de Bonpreu i Esclat. Si disposes de targeta client, podràs fer un registre d’usuari més ràpid. Si no disposes de targeta client, quan et registris, començaràs a gaudir dels descomptes i avantatges de tenir compte de client a Bonpreu Esclat. És a dir, entraràs a formar part del pla de fidelització de Bonpreu Esclat i podràs recollir la teva targeta client a qualsevol establiment. Recorda que l’accés al portal és responsabilitat de cada usuari, estigui o no registrat, de manera que, amb el simple accés i navegació, manifestes que coneixes i acceptes sense reserves el seu contingut, les condicions, comunicacions i qualsevol avís contingut a l’esmentat portal.

Com comprar fàcilment?

Accediràs a la pàgina de compra online o a la app i podràs començar a triar productes, dels quals n’indiquem les característiques i el preu corresponents. En el moment de validar la compra o triar data i hora d’entrega, se’t demanarà que t’identifiquis amb les teves claus d’accés. Si no estàs registrat, serà el moment de fer-ho. A la cistella, t’apareixerà el preu total estimat dels articles adquirits i aquest serà el que es mantindrà fins al moment de l’entrega. La cistella ha de tenir un import mínim de 35€. El preu dels articles i del total de la comanda inclou l’IVA i els impostos corresponents i serà el vigent en tot moment, excepte error tipogràfic.

Fem tot el possible per tal que les imatges dels productes mostrats a la web siguin les dels productes entregats, però pot ser que en algun cas hi hagi alguna diferència.

Per fer la compra, només has de seguir les instruccions que aniran apareixent en pantalla. Un cop hagis triat tots els productes, hauràs de validar la compra i escollir data i hora d’entrega. Quan triïs el dia i l’hora d’entrega, t’informarem del cost del servei de preparació i entrega, que podrà variar en funció de les franges horàries, etc. En aquesta pantalla, també podràs canviar el centre o la data i hora de recollida seleccionats, sempre que ho facis dins del termini de modificació de la compra. Un cop validada la compra, hauràs d’indicar les teves dades bancàries introduint el teu usuari i contrasenya. Per a qualsevol dubte, sempre podràs trucar al servei gratuït d’atenció al client o bé enviar-nos un correu electrònic i et respondrem tan ràpid com ens sigui possible.

Com que volem garantir la teva seguretat, és possible que comprovem que la persona a la qual entreguem la compra sigui el titular de la targeta utilitzada i de la compra. Per això, pot ser que et demanem el document d’identitat original.

La validació de la compra suposa la lectura i acceptació de les condicions d’ús del servei.

La compra es pot modificar, en cas que hagis optat per l’entrega de la compra a domicili, podràs modificar-la fins les 23:00 h del dia anterior a la data d’entrega sol·licitada. En cas que hagis optat per l’entrega a un punt de recollida online, podràs modificar-la segons les hores que t’indicarà el sistema. Ens reservem el dret a cancel·lar la teva compra, comunicant-t'ho degudament si considerem que no es donen les condicions adequades per realitzar el servei.

La compra s’entrega embossada i el Decret Legislatiu 1/2009, de 21 de juliol, ens obliga a cobrar les bosses com un producte més. El cost de les bosses que t’entreguem és de 0,05€/bossa.

Com rebre la compra?

El servei BonpreuEsclat online dona 2 opcions per tal que escullis la que més s’adapta a les teves necessitats:

I. Punt de recollida online: Tu tries on i quan recollir la compra: Tenim 13 centres de recollida arreu de Catalunya. Quan fas la compra, esculls el centre de recollida i també el dia i l’hora a partir de la qual vols que la teva compra estigui a punt perquè la vagis a buscar. Si no hi pots anar a l’hora acordada, no pateixis; et guardarem la compra sense cap cost fins a l’hora de tancar del dia següent. L’horari d’obertura és de 9.30 a 21.00 hores o, en el cas dels centres que tenen minimercat, fins a les 23.00 hores. L’horari concret de cada centre pot veure’s a la web, durant el procés de compra.

II. Entrega a domicili: T’entreguem la compra a casa. A l’hora de fer la compra pots optar perquè te l’entreguem a casa o al lloc de treball en les poblacions que disposen d’aquest servei, que es fan constar a la mateixa pàgina web.. L’horari d’entrega és de 07 a 22 hores, de dilluns a dissabte, en franges d’1 hora. Informar-te que podem arribar més d’hora o més tard de la franja horària triada: Tant si arribem d’hora com si arribem tard el repartidor/agent de vendes o el servei d’atenció al client de Bon Preu, et trucarà per informar-te i esperar la teva autorització per arribar més d’hora al seu domicili i entregar-li la compra. En cas de retard, el client pot optar per cancel·lar la seva compra. En aquest cas no es cobrarà cap import al client. Si una compra no es pot entregar, ens posarem en contacte amb tu per concertar un altre dia d’entrega. A més, per tal de facilitar el procés de compra, podrem oferir-te l’opció de repetir la mateixa compra i entregar-te-la en un altre moment sense que hagis de repetir el procés de compra a la web. Per fer-ho nosaltres, et demanarem la teva autorització explícita, així com algunes dades personals per identificar-te correctament. a. Considerem arribar d’hora abans de l’hora d’inici de la franja triada pel client. b. Considerem arribar tard si la compra arriba després de l’hora de la finalització de la franja horària triada pel client. c. En qualsevol dels dos casos dels anteriors punts a) i b), el repartidor/agent de vendes o el servei d’atenció al client de Bon Preu, trucarà al client per informar-lo i esperar l’autorització del client per arribar més d’hora al seu domicili per l’entrega de la compra. En cas de retard, el client pot optar per cancel·lar la seva compra, sense cost per Bon Preu.

Històric de compres

Per facilitar-te la compra, et guardarem un històric de les teves últimes compres. Així et serà més fàcil poder accedir al que has comprat i, si desitges repetir, poder validar una nova compra amb tots o alguns dels productes que hagis adquirit anteriorment. El preu d’aquests articles serà el vigent en el moment que confirmis la compra.

Singularitats de l'entrega a domicili:

En el cas d’entrega de compra a domicili, a més d’aplicar-se el que hem comentat en l’apartat anterior, és important que sàpigues que:

I. No signaràs cap document d’entrega. Un cop els repartidors hagin entregat la compra, marcaran aquesta entrega i a partir d’aquest moment es procedirà al seu cobrament. II. L’entrega es farà sempre i quan hi hagi algú per rebre-la al domicili indicat. En cas que la persona que la rebi sigui menor d’edat, s’entregaran tots els productes excepte les begudes alcohòliques que, per Llei, es retiraran. III. Si no hi ha ningú al domicili, no podem garantir l’entrega de la compra i per tant la podem cancel·lar. En aquest cas l’agent de vendes (conductor/repartidor), trucarà al client i li demanarà si algú altre, per exemple un veí, es pot fer càrrec de la compra. a. En cas afirmatiu s’entregarà la compra a la persona que el client designi, sempre i quan aquesta ho accepti. Aquest tercer serà responsable dels productes entregats. En qualsevol cas, s’entregarà la compra en un domicili proper a l’adreça original d’entrega de manera que no es requereixi desplaçar la furgoneta d’entregues. b. En cas que el client no respongui a la trucada telefònica o que ningú pugui fer-se càrrec de la compra, es procedirà a la seva cancel·lació i es deixarà a la bústia o a sota la porta del domicili del client una targeta indicant el telèfon on trucar per gestionar una nova entrega. No es cobrarà cap despesa de gestió per la compra cancel·lada. IV. El repartidor/agent de vendes, només entrarà al recinte o domicili d’entrega amb autorització del client. Si l’agent de vendes no es sent segur, pot decidir no entrar, cas en el qual no es garanteix l’entrega. V. Informar que els repartidors/agents de vendes, no accepten propines.

Com procedireu si no em podeu entregar algun dels productes encarregats?

La nostra prioritat principal és entregar-te la compra de manera puntual, correcta i completa. No obstant, si es dona el cas que no tinguem algun producte disponible als nostres magatzems, et podem oferir un producte substitut de característiques similars. Si es produís aquesta situació, t’ho comunicaríem al moment de l’entrega i podries triar entre comprar el producte substitut que et proposem o refusar-lo. En aquest cas es cobrarà l’import del producte entregat. En el cas que el producte sol·licitat no estigués disponible i fos l’únic que conformés la teva compra, procediríem a la cancel·lació de la mateixa. Si els productes demanats formin part d'una oferta i es serveixin parcialment, cobrarem les unitats de la oferta servides amb el descompte proporcional. En cas que el client accepti el producte substitut que formi part d’una oferta, s’aplicarà a aquest producte les promocions del producte substituït. Si no es serveix cap unitat de producte involucrat en la oferta, no s’aplicarà cap descompte per concepte d’aquesta oferta. En cas que el client no accepti el producte substitut, no cobrarem cap producte, ni el faltant ni el substitut.

I si hi ha algu producte malmès?

En cas que un o diversos articles arribin malmesos a l’entrega, no es cobraran i es retiraran de la compra abans d’entregar-la. Si la identificació del producte/s malmès/os és posterior a l’entrega, el client podrà comunicar-ho al servei d’atenció al client de Bon Preu i es procedirà a l’abonament corresponent. El repartidor o qui entrega la compra al punt de recollida, pot retirar qualsevol producte de la compra que consideri que no es troba en l’estat adient per a la seva entrega, cas en el que el retornarà al magatzem.

Quines són les dates de caducitat mínimes dels productes que m'entregareu?

Ens comprometem a preparar-te els productes respectant aquest compromís de dates de caducitat mínimes: 30 dies per a l’alimentació envasada; 5 dies per a la llet fresca UHT i els pans de motlle; 5 dies per als iogurts, les cremes i productes similars; 6 dies per a la xarcuteria, el formatge, la mantega i els fumats i salaons; 3 dies per als plats preparats, verdures envasades i les aus; 2 dies per a les carns i el peix fresc i 7 dies en els ous.

Compra de begudes alcohòliques

Les begudes alcohòliques només les poden adquirir majors d’edat, de forma que, amb l’acceptació d’aquestes condicions, manifestes que:

  • Ets major d'edat.
  • Facilitaràs la teva identificació mitjançant DNI o document acreditatiu equivalent perquè el personal que t’entregui la compra pugui verificar la teva majoria d’edat, condició necessària per lliurar qualsevol comanda que inclogui begudes alcohòliques.
  • En cas que qui rebi la compra no sigui major d’edat o no pugui acreditar-ho, se li farà entrega de tots els productes, excepte les begudes alcohòliques, en cas que se n’haguessin adquirit.

Com utilitzar els vals de descompte al servei online?

Al servei online, s’hi poden utilitzar vals de descompte amb les condicions que fixi el propi val. Així, s’hi indicarà si són acumulables més d’un val (en cas que no s’hi especifiqui, no es podran acumular), si són aplicables a partir d’un determinat import de compra, el seu termini de caducitat, etc. En tot cas, el descompte mai podrà comportar l’entrega de diners en metàl·lic i tampoc podrà superar l’import màxim de compra. L’import de descompte sobrant, si n’hi hagués, no podria utilitzar-se en una compra posterior i tampoc es podria aplicar al cost del servei ni al de les bosses. Et fem saber que, si detectem un ús fraudulent dels vals de descompte, podrem anul·lar aquests vals i fins i tot podrem anul·lar la compra.

Condicions del pagament de la compra

Les compres del nostre servei online sempre es cobren a través de la targeta bancària indicada pel client a la pàgina web. Les targetes poden ser de crèdit i dèbit, Visa i Mastercard. Et cobrarem un import mínim de 0,01 € per tal de validar la teva targeta bancària, import que et serà retornat. El pagament final de la compra s’efectuarà quan la rebis i hi hagis fet els canvis i ajustaments que desitgis. Si la plataforma de pagament no accepta el pagament a través de la teva targeta de crèdit, anul·larem la teva compra provisionalment i t’ho comunicarem a través d’SMS i de correu electrònic. Així, tindràs l’oportunitat d’actualitzar les teves dades de pagament i recuperar la compra. Les compres online es cobraran sempre amb la targeta indicada pel client i no es podran pagar als establiments o a l’entrega, ni en targeta ni en efectiu. Per garantir la seguretat dels nostres clients, la primera compra feta amb una targeta seguirà el protocol 3DS i demanarà una doble confirmació per mitjà de targeta de coordenades o SMS. En el cas que no es pugui cobrar una compra, s’enviarà al client un correu electrònic o SMS informatiu, des del qual podrà actualitzar el mitjà de pagament o introduir-ne un de nou a la web. El sistema realitzarà re-intents de cobrament de l’import diàriament fins a cobrar-lo. Les dades relacionades amb incidències de cobrament poden registrar-se per tal de fer-ne un seguiment en futures compres. Davant d’una situació d’impagament de compres entregades, no es permetrà confirmar noves comandes online fins que es corregeixi la situació de la compra impagada. També, es pot arribar a bloquejar l’accés de l’usuari al supermercat de compra online. En cas que prefereixis esborrar les dades de la teva targeta pots anar a l’apartat “el meu compte”, i eliminar-les a l’apartat de dades de pagament.

I si vull retornar algun producte?

El servei online ofereix un període en el qual es pot modificar la compra, encara que ja estigui confirmada; és a dir, podràs modificar o cancel·lar la teva compra, sense que això et suposi cap cost. A més, quan t’entreguem la compra, podràs retornar algun o tots els productes i no te’ls cobrarem.

Es cobra algun cost per l’entrega a domicili o al punt de recollida BonpreuEsclat online?

En el cas que triïs l’opció d’entrega de la compra a domicili, es cobrarà un cost pel servei que no serà fix i que es detallarà a cada compra que efectuïs, si bé el cost màxim serà de 6,99€. En el cas que recullis la compra a un dels nostres punts de recollida, el cost varia entre 1€ i 1,95€. Aquests imports inclouen la preparació de la compra, les bosses i l’entrega sigui a domicili o al centre de recollida.

Com es comunica l'estat de la meva compra?

Durant el procés de compra, t’enviarem comunicacions, a través de correu electrònic i d’SMS, perquè coneguis l’estat de la teva compra.

El tiquet final de compra estarà a la teva disposició a la pàgina web www.bonpreuesclat.com. El tiquet que et facilitarem físicament quan t’entreguem la compra no té validesa legal. Si ho desitges, una vegada tinguis la teva compra, podràs demanar la teva factura a factura@bonpreu.cat

Podràs exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació, portabilitat o a no ser objecte de decisions íntegrament automatitzades, enviant la teva sol·licitud a la adreça de correu electrònic seguretatlopd@bonpreu.cat, per correu postal a Ctra. C-17 Km. 73, 08508 Les Masies de Voltregà, o trucant al 900 500 005

Condicions del servei addicionals de Google Maps i de Google Earth