Condicions d'ús

Aquestes condicions generals de venda regulen la venda a la web www.bonpreuesclat.com, tant la navegació per aquesta botiga online com l’adquisició de qualsevol producte ofert. A més, com a usuari, suposen l’acceptació, sense reserves, de totes i cadascuna d’aquestes condicions generals de contractació i ús del servei. T’informem que podrem modificar la pàgina web i aquestes condicions generals d’ús del servei per efectuar els canvis i modificacions que creguem convenients sense necessitat de previ avís.

Quins productes pots comprar?

A través del nostre servei de compra online, tenim a la teva disposició la majoria de productes que pots trobar als nostres establiments físics. A més, dediquem els nostres esforços a ampliar els productes disponibles. En tots els casos, els productes estan sotmesos a les polítiques de qualitat del servei des que s’incorporen a la web. T’informem que, en qualsevol moment i sense previ avís, per motius interns, podem limitar o suprimir l’accés a qualsevol dels productes disponibles.

Com començar a comprar?

Per fer la compra, has de ser major d’edat i estar registrat. Estar registrat suposa tenir un usuari i una contrasenya per accedir al teu compte client des dels serveis de Bonpreu i Esclat que així ho sol·licitin, com ara les webs i apps. Per registrar-te, només has d’emplenar les teves dades en accedir a la web o app de compra online o bé a la pàgina web o app Bonpreu i Esclat. Si disposes de targeta client, podràs fer un registre d’usuari més ràpid. Si no disposes de targeta client, en registrar-te entraràs a formar part del pla de fidelització de Bonpreu Esclat i podràs recollir la teva targeta client a qualsevol establiment. Recorda que l’accés al portal és responsabilitat de cada usuari, estigui o no registrat, de manera que, amb el simple accés i navegació, manifestes que coneixes i acceptes sense reserves el seu contingut, les condicions, comunicacions i qualsevol avís contingut a l’esmentat portal.

Com comprar fàcilment?

Accediràs a la pàgina de compra online o a la app i podràs començar a triar productes, dels quals n’indiquem les característiques i el preu corresponents. En el moment de validar la compra o triar data i hora d’entrega, se’t demanarà que t’identifiquis amb les teves claus d’accés. Si no estàs registrat, serà el moment de fer-ho. A la cistella, t’apareixerà el preu total estimat dels articles adquirits i aquest serà el que es mantindrà fins al moment de l’entrega. La cistella ha de tenir un import mínim de 50€. El preu dels articles i del total de la comanda inclou l’IVA i els impostos corresponents i serà el vigent en tot moment, excepte error tipogràfic.

Fem tot el possible per tal que les imatges dels productes mostrats a la web coincideixin amb els productes entregats, però pot ser que en algun cas hi hagi alguna diferència.

Per fer la compra, només has de seguir les instruccions que aniran apareixent en pantalla. Un cop hagis triat tots els productes, hauràs de validar la compra i escollir data i hora d’entrega. Quan triïs el dia i l’hora d’entrega, t’informarem del cost del servei de preparació i entrega, que podrà variar en funció de les franges horàries, de la zona triada, etc. En aquesta pantalla, també podràs canviar el centre de recollida o data i hora de recollida seleccionats, sempre que ho facis dins del termini de modificació de la compra. Un cop validada la compra, hauràs d’indicar les teves dades bancàries introduint el teu usuari i contrasenya. Per a qualsevol dubte, sempre podràs trucar al servei gratuït d’atenció al client o bé enviar-nos un correu electrònic i et respondrem tan ràpid com ens sigui possible.

Com que volem garantir la teva seguretat, és possible que comprovem que la persona a la qual entreguem la compra sigui el titular de la targeta utilitzada i, per això, pot ser que et demanem el DNI.

La validació de la compra suposa la lectura i acceptació de les condicions d’ús del servei.

Ens reservem el dret a cancel·lar la teva compra, comunicant-t'ho degudament si considerem que no es donen les condicions adequades per realitzar el servei.

On recollir la compra?

Tenim 11 centres de recollida arreu de Catalunya. Quan fas la compra, esculls el centre de recollida i també el dia i l’hora a partir de la qual vols que la teva compra estigui a punt perquè la vagis a buscar. Si no hi pots anar a l’hora acordada, no pateixis; et guardarem la compra sense cap cost fins a l’hora de tancar del dia següent. L’horari d’obertura és de 9.30 a 21.00 hores o, en el cas dels centres que tenen minimercat, fins a les 23.00 hores. L’horari concret de cada centre pot veure’s a la web, durant el procés de compra.

Històric de compres

Per facilitar-te la compra, et guardarem un històric de les teves últimes compres. Així et serà més fàcil poder accedir al que has comprat i, si ho desitges, poder validar una nova compra amb tots o alguns dels productes que hagis adquirit anteriorment. El preu d’aquests articles serà el vigent en el moment que confirmis la compra.

Com s'entrega la compra?

La compra s’entrega embossada i el Decret Legislatiu 1/2009, de 21 de juliol, ens obliga a cobrar-les com un producte més. El cost de les bosses que t’entreguem serà de 0,15 €, que t’abonarem si ens retornes les bosses en una compra següent.

Com procedireu si no em podeu entregar algun dels productes encarregats?

La nostra prioritat principal és entregar-te la compra de manera puntual, correcta i completa. No obstant, si es dona el cas que no tinguem algun producte disponible als nostres magatzems, et podem oferir un producte substitut de característiques similars. Si es produís aquesta situació, t’ho comunicaríem i podries triar entre comprar el producte substitut que et proposem o refusar-lo. En el cas que el producte sol·licitat no estigués disponible i fos l’únic que conformés la teva compra, en procediríem a la cancel·lació. En cas de que els productes demanats formin part d'una oferta i es serveixin parcialment, cobrarem les unitats de la oferta servides amb el descompte proporcional. Si no es serveix cap unitat de producte involucrat en la oferta, no s’aplicarà cap descompte per concepte d’aquesta oferta.

Quines són les dates de caducitat mínimes dels productes que m'entregareu?

Ens comprometem a preparar-te els productes respectant aquest compromís de dates de caducitat mínimes: 30 dies per a l’alimentació envasada 5 dies per a la llet fresca UHT i els pans de motlle 5 dies per als iogurts i la cremeria 6 dies per a la xarcuteria, el formatge, la mantega i els fumats i salaons 3 dies per als plats preparats frescos 2 dies per a les carns, aus i peix fresc.

Compra de begudes alcohòliques

Les begudes alcohòliques només les poden adquirir majors d’edat, de forma que, amb l’acceptació d’aquestes condicions, manifestes que:

Com utilitzar els vals de descompte al servei online?

Al servei online, s’hi poden utilitzar vals de descompte amb les condicions que fixi el propi val. Així, s’hi indicarà si són acumulables més d’un val (en cas que no s’hi especifiqui, no es podran acumular), si són aplicables a partir d’un determinat import de compra, el seu termini de caducitat, etc. En tot cas, el descompte mai podrà comportar l’entrega de diners en metàl·lic i tampoc podrà superar l’import màxim de compra. L’import de descompte sobrant, si n’hi hagués, no podria utilitzar-se en una compra posterior i tampoc es podria aplicar al cost del servei ni al de les bosses. Et fem saber que, si detectem un ús fraudulent dels vals de descompte, podrem anul·lar aquests vals i fins i tot podrem anul·lar la compra.

Condicions del pagament de la compra

Les compres del nostre servei online sempre es cobren a través de la targeta bancària indicada pel client a la pàgina web. Les targetes poden ser de crèdit i dèbit, Visa i Mastercard. Et cobrarem un import mínim de 0,01 € per tal de validar la teva targeta bancària, import que et serà retornat. El pagament final de la compra s’efectuarà quan la rebis i hi hagis fet els canvis i ajustaments que desitgis. Si la plataforma de pagament no accepta el pagament a través de la teva targeta de crèdit, anul·larem la teva compra provisionalment i t’ho comunicarem a través d’SMS i de correu electrònic. Així, tindràs l’oportunitat d’actualitzar les teves dades de pagament i recuperar la compra. Les compres online es cobraran sempre amb la targeta indicada pel client i no es podran pagar als establiments ni en targeta ni en efectiu. Per garantir la seguretat dels nostres clients, la primera compra feta amb una targeta seguirà el protocol 3DS i demanarà una doble confirmació per mitjà de targeta de coordenades o SMS. En el cas que no es pugui cobrar una compra, s’enviarà al client un correu electrònic o SMS informatiu, des del qual podrà actualitzar el mitjà de pagament o introduir-ne un de nou a la web. El sistema realitzarà re-intents de cobrament de l’import diàriament fins a cobrar-lo. Les dades relacionades amb incidències de cobrament poden registrar-se per tal de fer-ne un seguiment en futures compres. En cas que prefereixis esborrar les dades de la teva targeta pots anar a l’apartat “el meu compte”, i eliminar-les a l’apartat de dades de pagament.

I si vols fer alguna devolució?

El servei online ofereix un període en el qual es pot modificar la compra, encara que ja estigui confirmada; és a dir, podràs modificar o cancel·lar la teva compra, sense que això et suposi cap cost. A més, quan t’entreguem la compra, podràs retornar algun o tots els productes i no te’ls cobrarem.

Com em comunicareu l'estat de la meva compra?

Durant el procés de compra, t’enviarem comunicacions, a través de correu electrònic i d’SMS, perquè coneguis l’estat de la teva compra.

El tiquet final de compra estarà a la teva disposició a la pàgina web www.bonpreuesclat.com. El tiquet que et facilitarem físicament quan t’entreguem la compra no té validesa legal. Si ho desitges, una vegada tinguis la teva compra, podràs demanar la teva factura a www.bonpreu.cat.

Podràs exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació, portabilitat o a no ser objecte de decisions íntegrament automatitzades, enviant la teva sol·licitud a la adreça de correu electrònic seguretatlopd@bonpreu.cat, per correu postal a Ctra. C-17 Km. 73, 08508 Les Masies de Voltregà, o trucant al 900 500 005..