Aquestes condicions regulen l'ús del servei de compra online a la web www.bonpreuesclat.com. En aquest sentit, t'informem que com a usuari,
suposen l'acceptació d'aquestes condicions generals de contractació i l'ús del servei. T'informem que podrem
modificar la pàgina web i aquestes condicions generals d'ús del servei per efectuar els canvis i
modificacions convenients sense necessitat de previ avís.
Així mateix, informar-te que estem utilitzant Google Maps Api, en determinats
aspectes de la teva compra i per tant, entenem que acceptes la seva política de privacitat quan fas ús
d'aquest servei. Pots consultar-la a través de l'enllaç [Política de privacitat de Google].
Informació legal
Les dades identificadores de la pàgina web www.bonpreuesclat.com són:
- Titular: Bon Preu, S.A.U.
- C.I.F. : A-08665838.
- Domicili: Ctra. C-17, Km 73, Les Masies de Voltregà (08508)
- Inscripció Registre: RM de Barcelona, Foli 41, Volum 22507, Full B38750.
- Correu electrònic: seguretatlopd@bonpreu.cat
- Telèfon de contacte (gratuït): 900 500 005.
Quins productes
pots comprar?
A través del nostre servei de compra online, tenim a la teva disposició la majoria
de productes que pots trobar als establiments Bonpreu i Esclat.
T'oferim un ampli assortiment de frescos i congelats, amb més de 11.000 productes
de primeres marques, incloses les marques habituals als supermercats Bonpreu Esclat, productes de Carn de
l'Era, Terra i Tast, La Collita i la marca pròpia Bonpreu.
A més, dediquem els nostres esforços a ampliar els productes disponibles. En tots
els casos, els productes estan sotmesos a les polítiques de qualitat del servei des que s'incorporen a la
web. T'informem que, en qualsevol moment i sense previ avís, per motius interns, podem limitar o suprimir
l'accés a qualsevol dels productes disponibles.
La disponibilitat dels productes mostrats a la web pot dependre del lloc d'entrega
de la teva compra online. Podràs saber quins productes estan disponibles a la teva compra, un cop triïs el
lloc, dia i hora d'entrega. Així mateix, podem mostrar a la web un assortiment de productes per defecte.
Com fer la teva
compra online?
Per poder fer la compra online, has de ser major d'edat i estar registrat.
1. Com t'has de registrar?
Estar registrat suposa tenir un usuari i una contrasenya per accedir al teu compte
client des dels serveis de Bonpreu i Esclat que així ho sol·licitin, com ara les webs i apps.
Per a registrar-te, només has d'emplenar les teves dades al moment d'accedir a
alguna de les webs o apps del Grup Bon Preu.
- Si disposes de targeta client, el registre d'usuari és més ràpid, ja que només has d'introduir un usuari
i una contrasenya; la resta de les teves dades personals ja les tenim de quan vas fer l'alta de la
targeta client.
- Si no disposes de targeta client, quan et registris, començaràs a gaudir dels descomptes i avantatges de
tenir compte de client a Bonpreu Esclat. És a dir, entraràs a formar part del pla de fidelització de
Bonpreu Esclat i podràs recollir la teva targeta client a qualsevol establiment.
Recorda que l'accés al portal és responsabilitat de cada usuari, estigui o no
registrat, de manera que, amb el simple accés i navegació, manifestes que coneixes i n'acceptes el seu
contingut, condicions, comunicacions i avisos.
2. Com omplir la cistella de la compra online?
Un cop registrat, per omplir la cistella de la teva compra online, només hauràs de
seguir les instruccions que aniran apareixent en pantalla. Accediràs a la pàgina de compra online o a l'app
i podràs començar a triar productes, dels quals n'indiquem les característiques i el preu corresponents per
confeccionar la teva cistella.
A la cistella, t'apareixerà el preu total dels articles adquirits. La cistella ha
de tenir un import mínim de 35€. El preu dels articles i del total de la comanda inclou l'IVA i els impostos
corresponents i serà el vigent en tot moment.
3. Valida la teva compra online
Un cop hagis triat tots els productes, hauràs de validar la compra.
Per a validar-la, se't demanarà que t'identifiquis amb les teves claus d'accés i
hauràs d'escollir lloc, data i hora d'entrega.
La validació de la compra suposa la lectura i acceptació de les condicions d'ús del
servei.
Entrega de la teva
compra online.
L'entrega de la teva compra online té 2 modalitats, a fi que escullis la que més
s'adapta a les teves necessitats:
- Punt de recollida online: Tu tries on i quan recollir la compra.
Tenim 23 centres de recollida arreu de Catalunya. Quan fas la compra,
esculls el centre de recollida i també el dia i l'hora a partir de la qual vols que la teva compra
estigui a punt perquè la vagis a buscar. Si no hi pots anar a l'hora acordada, et guardarem la
compra sense cap cost fins a l'hora de tancar del dia següent. Els nostres equips et trucaran per
recordar-te que tens la teva compra a la teva disposició. A la nostra pàgina web, podràs consultar
els horaris de cada centre de recollida.
Així mateix, podràs canviar el centre o la data i hora de recollida
seleccionats, sempre que ho facis dins del termini de modificació de la compra. Per validar la
compra, hauràs d'indicar les teves dades bancàries. Per a qualsevol dubte, sempre podràs trucar al
servei gratuït d'atenció al client o bé enviar-nos un correu electrònic i et respondrem tan ràpid
com ens sigui possible.
- Entrega a domicili: T'entreguem la compra al domicili que ens indiquis, d'aquelles
poblacions on disposem d'aquest servei. A la nostra pàgina web, podràs consultar totes les poblacions on
disposem de servei d'entrega a domicili.
L'horari d'entrega és de 07 a 22 hores, de dilluns a diumenge, en franges
d'1 hora. Informar-te que podem arribar abans o després de la franja horària triada; en qualsevol
dels dos casos, et trucarem prèviament per informar-te i esperarem la teva confirmació per
entregar-te la compra. En cas de retard, podràs optar per cancel·lar la compra, sense cap cost i, en
tot cas, podràs validar-la de nou per un altre dia i hora d'entrega.
Un cop hagis triat el lloc, dia i l'hora d'entrega, t'informarem del cost
del servei de preparació i entrega, que podrà variar en funció de les franges horàries, del moment
en què facis la reserva i de la zona de servei.
Com que volem garantir la teva seguretat, és possible que comprovem que la
persona a la qual entreguem la compra sigui el titular de la targeta utilitzada i de la compra. Per
això, pot ser que et demanem el document d'identitat original.
Podràs modificar la compra segons les hores que t'indicarà el sistema. Ens
reservem el dret a cancel·lar la teva compra, comunicant-t'ho degudament si considerem que no es
donen les condicions adequades per realitzar el servei.
La compra s’entrega embossada per tal de garantir la qualitat del nostre servei. Atès que les bosses compleixen els requeriments de la Norma EN 13432 del Comitè Europeu, no s’imputarà cap cost de les mateixes als clients/es
Singularitats de
l'entrega a domicili:
En el cas d'entrega de compra a domicili, a més d'aplicar-se el que hem comentat en
l'apartat anterior, és important que sàpigues que:
- No caldrà que signis cap document d'entrega. Un cop els repartidors hagin entregat la compra, la
marcaran al seu dispositiu de control intern i a partir d'aquest moment es procedirà al seu cobrament.
- L'entrega es farà sempre i quan hi hagi algú per rebre-la al domicili indicat. En cas que la persona que
la rebi sigui menor d'edat, s'entregaran tots els productes, excepte aquells que per llei requereixin
majoria d'edat, que seran retirats.
a) Si no hi ha ningú al domicili, ens posarem en contacte amb tu, per veure
si algú altre es pot fer càrrec de la compra, en un domicili proper a l'adreça original d'entrega,
de manera que no es requereixi desplaçar la furgoneta d'entregues.
b) En cas afirmatiu s'entregarà la compra a la persona que ens designis,
sempre i quan aquesta ho accepti. Aquest tercer serà responsable dels productes entregats.
c) En cas que el client no respongui a la trucada telefònica o que ningú
pugui fer-se càrrec de la compra, es procedirà a la seva cancel·lació i es deixarà sempre que sigui
possible a la bústia o a sota la porta del domicili del client una targeta indicant el telèfon on
trucar per gestionar una nova entrega. No es cobrarà cap despesa de gestió per la compra
cancel·lada.
- El personal d'entrega només entrarà al recinte o domicili d'entrega amb autorització del client. Si el
personal no se sent segur, pot decidir no entrar, cas en el qual no es podrà garantir l'entrega.
- No s'accepten propines.
Especialitats:
Valls, Castellbisbal, Igualada, Sant Joan Despí, Collbató, Palafrugell, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa i Sant Pere de Ribes.
Només per a les compres online recollides a Valls, Castellbisbal, Igualada, Sant
Joan Despí, Collbató, Palafrugell, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa i Sant Pere de Ribes podràs comprar productes de formatgeria al tall, peix del taulell, pa elaborat a la nostra fleca i productes de fruita i verdura de pes variable.
- Formatgeria al tall: Atès que la preparació d'aquests productes es realitza al nostre obrador,
t'informem que poden contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, fruits de closca,
sulfits, peix, crustacis, mostassa i apii que aquesta informació aplica únicament als al·lèrgens
que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador.
- Pa elaborat a la nostra fleca: Atès que la seva preparació es realitza al nostre obrador,
t'informem pot contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, fruits de closca, grans de
sèsam, cacauets, sulfits, peix, mol·luscs, crustacis, mostassa, api i tramussos, i que aquesta
informació aplica únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a
l'obrador.
- Peix del nostre taulell: Atès que la seva preparació es realitza al nostre obrador, el producte
pot contenir els següents al·lèrgens: peix, mol·luscs, crustacis i sulfits.
- Productes de fruita i verdura de pes variable: Els productes de pes variable exposats a la web i
app de compra online informen del preu/quilo vigent el dia de la confirmació de compra, un pes aproximat
de cada unitat, un pes mínim i un pes màxim. Sabràs que un producte és a pes variable ja que el preu
final informat indicarà que és un valor aproximat.
Els productes de carn de pes variable i els productes de
formatgeria al tall, poden patir canvis en el preu euro/quilo i el pes de la unitat final
respecte la informació facilitada a la web. El preu euro/quilo i el pes pels quals pagaràs per
aquest tipus de producte seran els que tingui aplicades la unitat el dia de la preparació de la teva
compra online. El dia de la preparació, et confirmarem el preu/quilo i el pes final de cadascuna de
les teves unitats de compra a pes variable i pagaràs per aquest preu final. El preu final de la peça
de pes variable pot ser superior o inferior al preu informat com a aproximat a la web. Si no et
satisfà el preu i/o el producte final, podràs renunciar a quedar-te'l el producte al moment de
l'entrega; cas que hi renunciïs, te'l retirarem de la teva compra i no el pagaràs.
Els productes de fruita i verdura de pes variable i el peix de
taulell poden patir canvis en el preu final ja que el pes de les peces es confirma durant la
preparació. El preu per quilo pel qual pagaràs en aquest tipus de producte serà aquell vigent quan
es va confirmar la compra. El preu final de la peça de de fruita i verdura de pes variable i/o del
peix de taulell pot ser superior o inferior al preu informat com a aproximat a la web.
Addicionalment, i per a qualsevol producte disponible a la web i App de
compra online, et recomanem que revisis la informació de l'envàs del producte quan el rebis per
confirmar la seva composició i al·lèrgens, entre altres.
Sabràs que un producte és a pes variable ja que el preu final informat
indicarà que és un valor aproximat.
Procediment en cas
que no es pugui entregar algun dels productes encarregats
La nostra prioritat principal és entregar-te la compra a l'hora demanada, de manera
correcta i completa. No obstant, si es dona el cas que no tinguem algun producte disponible al centre de
preparació, et podem oferir un producte substitut de característiques similars. Si es produís aquesta
situació, t'ho comunicaríem abans de l'entrega perquè puguis triar entre comprar el producte substitut que
et proposem o refusar-lo. En aquest cas es cobrarà l'import del producte entregat. En el cas que el producte
sol·licitat no estigués disponible i fos l'únic que conformés la teva compra, procediríem a la cancel·lació
de la mateixa. Si els productes demanats formen part d'una oferta i es serveixin parcialment, cobrarem les
unitats de l'oferta servides amb el descompte proporcional. En cas que acceptis el producte substitut que
formi part d'una oferta, s'aplicarà a aquest producte les promocions del producte substituït. Si no es
serveix cap unitat de producte involucrat en l'oferta, no s'aplicarà cap descompte. En cas que no acceptis
el producte substitut, no cobrarem cap producte, ni el faltant ni el substitut.
I si hi ha algun
producte malmès?
En cas que un o diversos articles arribin malmesos a l'entrega, no es cobraran i es
retiraran de la compra abans d'entregar-la. Si la identificació del producte/s malmès/os és posterior a
l'entrega, podràs comunicar-ho al nostre servei d'atenció al client i es procedirà a l'abonament
corresponent. El personal d'entrega de la compra al punt de recollida, pot retirar qualsevol producte de la
compra que consideri que no es troba en l'estat adient per a la seva entrega, cas en el qual no es cobraria.
Quines són les
dates de caducitat mínimes dels productes que entreguem?
Ens comprometem a preparar-te els productes respectant el següent compromís de
dates de caducitat mínimes que et detallem a continuació:
- 30 dies per a l'alimentació envasada;
- 5 dies per a la llet fresca UHT i els pans de motlle;
- 5 dies per als iogurts, les cremes i productes similars;
- 6 dies per a la xarcuteria, el formatge, la mantega i els fumats i salaons;
- 3 dies per als plats preparats, verdures envasades i les aus;
- 2 dies per a les carns i el peix fresc i
- 7 dies en els ous.
Compra de begudes
alcohòliques
Les begudes alcohòliques només les poden adquirir majors d'edat, de forma que, amb
l'acceptació d'aquestes condicions, manifestes que:
- Ets major d'edat.
- Facilitaràs la teva identificació mitjançant DNI o document acreditatiu equivalent perquè el personal
que t'entregui la compra pugui verificar la teva majoria d'edat, condició necessària per lliurar
qualsevol comanda que inclogui begudes alcohòliques.
En cas que qui rebi la compra no sigui major d'edat o no pugui
acreditar-ho, se li farà entrega de tots els productes, excepte les begudes alcohòliques que constin
per entregar en aquella compra online.
Com utilitzar els
vals de descompte al servei online?
Al servei online pots utilitzar vals de descompte amb les condicions que
s'estableixin al propi val. Els vals de descompte no són mai acumulables i no comportaran en cap cas
l'entrega de diners en metàl·lic ni superaran mai l'import màxim de compra. L'import dels descomptes
sobrant, si n'hi hagués, no podria utilitzar-se en una compra posterior.
T'informem que si detectem un mal ús o un ús fraudulent dels vals de descompte, ens
reservem el dret d'anul·lar-los i, en el seu cas, el dret a anul·lar la compra, i si fos el cas, ens
reservem així mateix el dret a bloquejar l' usuari i a desactivar-ne l'accés.
Condicions del
pagament de la compra
Les compres del nostre servei online sempre es cobren a través de la targeta
bancària indicada pel client a la pàgina web. Les targetes poden ser de crèdit i dèbit, Visa i Mastercard.
Queden excloses les targetes American Express i targetes virtuals.
Per garantir la teva seguretat i en compliment a la normativa vigent, quan es
confirmi una compra online i les seves modificacions posteriors, si n'hi haguessin, es seguirà el protocol
PSD2 i es demanarà una doble autenticació validada per la teva entitat bancària. La normativa PSD2 és una
normativa europea RD 3/2020 del 4 de febrer Directiva (EU) 2015/2366 que afecta a les compres online i té
l'objectiu de reforçar la seguretat dels pagaments que efectuen els clients al comerç electrònic.
T'informem que quan confirmis la teva compra, el valor de la teva cistella
s'incrementarà amb l'import que hagis autoritzat a la teva entitat de bancària amb un màxim del 6%. Rebràs
una autorització bancària a confirmar abans de procedir al pagament. L'import de l'autorització bancària
inclou fins a un 6% afegit sobre el total de la compra per cobrir possibles canvis de productes substitutius
o bé, variacions de pes en el producte. En qualsevol cas, l'import que finalment pagaràs serà el
corresponent als productes entregats. Aquest és requisit necessari per a les compres online de pagament amb
normativa europea PSD2 RD 3/2020 del 4 de febrer Directiva (EU) 2015/2366.
Aquest increment és per cobrir canvis d'import que pugui patir la teva compra
durant la preparació per productes substituts o per productes de pes variable.
El pagament final de la compra s'efectuarà quan la rebis i hi hagis fet els canvis
i ajustaments que desitgis. El valor del pagament final serà el total dels productes finalment preparats i
entregats. En cas de que l'import final fos superior a l'autoritzat, rebràs una notificació per email o sms
i es requerirà una nova autorització.
Les compres online es cobraran sempre amb la targeta bancària indicada pel client i
autoritzada pel titular de la targeta i no es podran pagar als establiments o a l'entrega, ni en targeta ni
en efectiu.
En el cas que no es pugui cobrar una compra, amb independència de la causa, rebràs una comunicació on podràs
actualitzar el mètode de pagament o introduir-ne un de nou a la web. En cas que amb el nou mètode de
pagament indicat, es mantingui la impossibilitat de cobrar la compra entregada, no es permetrà confirmar
noves comandes online fins que es corregeixi la situació de la compra impagada. Addicionalment, en cas de no regularització del pagament o si es produeix un (1) nou impagament, ens reservem el dret a bloquejar definitivament l’usuari del supermercat online; sens perjudici de les acciones legals que ens corresponguin a fi de reclamar i cobrar el deute pendent.
Les dades relacionades amb incidències de cobrament poden registrar-se per tal de
fer-ne un seguiment en futures compres.
En cas que prefereixis esborrar les dades de la teva targeta bancària, pots
eliminar-les des de la pàgina de selecció de mètodes de pagament que trobaràs després de finalitzar la teva
compra. Les targetes bancàries es podran eliminar quan estigui completat el pagament de la compra i/o quan
no tinguem cap compra en curs.
I si vols retornar
algun producte?
El servei online ofereix un període en el qual es pot modificar la compra, encara
que ja estigui confirmada; és a dir, podràs modificar o cancel·lar la teva compra, sense que això et suposi
cap cost. A més, quan t'entreguem la compra, podràs retornar algun o tots els productes i no te'ls cobrarem.
També, et pots dirigir a qualsevol establiment físic de Bonpreu i Esclat.
Pots consultar la nostra política de devolucions a través de l'enllaç [www.compraonline.bonpreuesclat.cat/content/devolucions]
Has de pagar algun
cost per l'entrega a domicili o al punt de recollida BonpreuEsclat online?
En el cas que triïs l'opció d'entrega de la compra a domicili, es cobrarà un cost
pel servei que no serà fix i que es detallarà a cada compra que efectuïs, si bé el cost màxim serà de 6,99€.
En el cas que recullis la compra a un dels nostres punts de recollida, el cost varia entre 1€ i 1,95€.
Aquests imports inclouen la preparació de la compra i l'entrega sigui a domicili o al centre de
recollida.
Tens a disposició una subscripció online que permet gaudir d'una tarifa plana en el
cost del servei anomenada BPas. Pots consultar el detall del seu funcionament i preu d'adquisició en el
següent enllaç [Condicions d'ús de la subscripció BPas.]
Com es comunica
l'estat de la teva compra?
Durant el procés de compra, t'enviarem comunicacions, a través de correu electrònic
i/o d'sms o push (app) perquè coneguis l'estat de la teva compra.
l el tiquet final de compra estarà a la teva disposició a la pàgina web
www.bonpreuesclat.com. El tiquet que et facilitarem físicament quan t'entreguem la compra no té validesa
legal. Si ho desitges, una vegada tinguis la teva compra, podràs demanar la teva factura a
factura@bonpreu.cat
Què has de fer si
vols obtenir tiquet o detall de les comandes ja realitzades?
Pots tenir accés directe a través de la nostra pàgina web a les compres que hagis
efectuat dins els últims 18 mesos. Passat aquest termini si estàs interessat en obtenir algun tiquet o
detall de la teva compra, i sempre dins el termini legal que estiguem obligats a conservar-ho, ens ho podràs
demanar a través del correu electrònic clientonline@bonpreu.cat i t'ho facilitarem.
Protecció de dades
Podràs exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació,
portabilitat o a no ser objecte de decisions íntegrament automatitzades, enviant la teva sol·licitud a la
adreça de correu electrònic seguretatlopd@bonpreu.cat, per correu postal a Ctra. C-17 Km. 73, 08508 Les
Masies de Voltregà, o trucant al telèfon gratuït 900 500 005.