Tria una data i hora d'entrega per comprovar la disponibilitat del servei online a la teva zona
Compra mínima: 35,00 €

Preguntes freqüents

Preguntes durant la compra online


Sobre el registre...

  • M’he de registrar per poder comprar?
    Sí, per tal de procedir amb la compra, necessitem que ens confirmis la teva identitat i un telèfon mòbil de contacte. Amb aquestes informacions, podrem servir-te la compra online amb les màximes garanties.
  • Per què em diu que ha fallat la identificació del meu usuari i contrasenya?
    Revisa que les dades del correu electrònic i la contrasenya facilitades estiguin ben escrites. Si l’error persisteix, pots dur a terme el procés de “Recordar contrasenya” per recuperar les claus d’accés. Tingues present que es poden identificar directament les persones que ja estan registrades al servei online o l’app i web de Bonpreu Esclat. Si tens targeta client Bonpreu Esclat però no tens un usuari amb contrasenya amb nosaltres, primer caldrà que et registris. Davant de qualsevol dubte, estem a la teva disposició al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any.
  • He oblidat la contrasenya o clau d’accés
    Clica al botó “Identifica’t”. Seguidament, clica sobre la frase “He oblidat la meva contrasenya. Recuperar-la aquí”. Segueix els passos indicats per recuperar la teva contrasenya...
Veure-ho tot

Sobre la navegació...

  • Quin és l’import de compra mínima?
    Per poder avançar en la confirmació de la teva compra, hi ha de constar una cistella de 35 € o més. Després, es poden aplicar vals i altres descomptes sense que el compromís d’aquest import arribi fins al final.
  • Com puc comprar més ràpid?
    Accedeix a la secció dels teus preferits per tornar a comprar els productes que compres habitualment. També pots afegir a la cistella els productes d’una compra anterior. Només has d’accedir a la secció “Les meves compres” i entrar al detall de la compra que t’interessi. A dins, trobaràs l’opció “Comprar tots els productes de nou”. Se t’afegiran els articles en les quantitats que havies comprat.
  • Com puc afegir o eliminar productes dels meus preferits?
    Per defecte, hi trobaràs els productes que compris més habitualment per tal de poder comprar de manera més ràpida i còmoda. De tota manera, sempre pots afegir o treure un producte dels teus preferits entrant al detall del producte i ...
Veure-ho tot

Sobre els canvis i modificacions a la compra...

  • Què puc fer si m’he descuidat algun producte a la compra? I si en vull treure algun?
    Pots afegir-los a la mateixa compra fins hores abans de l’entrega. Accedeix a la teva secció “Les meves compres” i clica a l’opció “Modifica la compra”. Afegeix-hi les unitats i productes que desitgis i desa els canvis. Després, podràs tornar a confirmar la compra amb només tres clics! L’hora límit per afegir canvis i modificacions a cada compra es comunica en els correus electrònics i a la mateixa web quan es consulta el detall de la compra a la secció “Les meves compres”. Si vols treure algun producte pots fer la modificació de la mateixa manera fins hores abans de la preparació. Si ja no arribes a temps de fer la modificació, et pots esperar a desdir-te del producte durant l’entrega o ens ho pots fer saber al Servei d’Atenció al Client per tal que ho gestionem. Estem a la teva disposició les 24 hores els 365 dies de l’any al telèfon 900 500 005.
  • Puc cancel·lar la compra?
    Fins hores abans de la preparació, pots cancel·lar la compra que has confirmat però que encara no t’hem entregat. Ho pots fer des del teu compte a la secció “Les meves compres” clicant al botó “Cancel·la la compra”. Després, la pots seguir cancel·lant sempre que ens contactis a Atenció al Client. En el moment de l’entrega, també et pots desdir de tot allò que ja no necessitis o no et satisfaci. Només pagaràs pel producte entregat. Les compres cancel·lades no comporten cap recàrrec.
  • Puc canviar el dia i l’hora d’una compra ja confirmada?
    Sí. Mentre dura el procés de modificacions pots triar un nou dia i hora d’entrega o un nou mètode d’entrega de la compra. Pots modificar el punt de recollida on anar-la a buscar. Un cop passat aquest període, ja no es pot modificar aquesta compra ni les característiques de la seva entrega...
Veure-ho tot

Sobre el preu i el pagament...

  • Els preus són comparables als del supermercat/hipermercat?
    Sí. Els preus aplicats als productes són els mateixos que podràs trobar als supermercats Bonpreu Esclat, si bé hi poden haver algunes variacions segons les ofertes o promocions puntuals vigents.
  • Quines són les formes de pagament acceptades?
    Les compres es poden pagar amb targeta de crèdit o dèbit VISA o Mastercard. També acceptem targetes de pagament virtuals Visa o Mastercard, però en cas d’abonament serà necessari disposar d’una targeta física.
  • És un servei gratuït?
    En el cas que triïs l’opció d’entrega de la compra a domicili, es cobrarà un cost pel servei que no serà fix i que es detallarà a cada compra que efectuïs, si bé el cost màxim serà de 6,99€. En el cas que recullis la compra a un dels nostres punts de recollida, el cost varia entre 1€ i 1,95€. Aquests imports inclouen la preparació de la compra, les bosses i l’entrega sigui a domicili o al punt de recollida. Existeix una promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres d'entrega a domicili exclusivament. L’import del servei d’entrega a domicili es cobrarà i, després del pagament i l'entrega de la compra, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com. Aquesta promoció està vigent fins el 30 de setembre de 2019 i pot ser prorrogable. Les compres fetes en els punts de recollida online no estan incloses en aquesta promoció.
  • En quin moment pagaré la compra online?
    Quan validis la compra des de la web o app de Bonpreu Esclat online, ens facilitaràs les dades del pagament de la compra (targeta bancària). Amb aquesta informació, efectuarem una comprovació bancària de 0,01€ per confirmar que les dades de pagament facilitades són lícites i correctes per procedir. No obstant, el pagament s’efectuarà per l’import total de la compra un cop que te l’haguem entregat al punt de recollida i hagis confirmat presencialment que els productes servits et satisfan...
Veure-ho tot

Sobre el meu compte client...

  • Com puc deixar de rebre avisos de les meves compres online?
    Des del teu compte client, clicant a “Comunicacions” dins la secció “Les meves dades”, pots activar i desactivar el permís per rebre les comunicacions i avisos per SMS sobre l’estat de la teva compra online.
  • Com puc activar o desactivar les comunicacions comercials?
    Et pots identificar i accedir a “El meu compte” a la part superior dreta de la pàgina principal. Després, clica per accedir a la zona de “Comunicacions”, on podràs desactivar les comunicacions comercials existents.
  • Com puc actualitzar les meves dades personals?
    Al servei online de Bonpreu Esclat pots actualitzar les teves dades personals que utilitzem per oferir-te el servei de compra online. Pots actualitzar-les des de la secció “El meu compte", que trobaràs a la part superior dreta de la pàgina principal. Per a la resta de gestions de modificacions de dades i de targeta client, t’has d’adreçar a l’establiment i te les gestionarem al moment. També pots fer aquestes gestions des de...
Veure-ho tot

Sobre les ofertes i avantatges...

  • Abans de començar a fer la compra, puc saber quins productes estan d’oferta?
    A la pàgina principal, sempre hi trobaràs la secció “Ofertes” clicant al botó “SUPERMERCAT”. Aquesta secció inclou un enllaç directe a totes les ofertes diàries que posem al teu abast.
  • Com he de comprar els productes en oferta (2a unitat 50%, 4x3...)?
    Només has d’afegir a la teva cistella la quantitat mínima de productes que indiqui l’oferta en qüestió. Per saber amb quins altres articles es pot combinar aquesta oferta, clica sobre la descripció de l’oferta que trobaràs de color taronja a sota de cada producte inclòs en la promoció. Si la promoció és del tipus 3x2, 4x3, etc i els productes que es poden combinar tenen preus diferents, s'aplicarà el descompte al producte de menor import.
  • Com funciona i quines són les condicions de la promoció de compra online de 100€?
    Volem donar a conèixer el servei de compra a la web bonpreuesclat.com i recollida amb el cotxe de la compra preparada. En aquest servei oferim als nostres clients fer la compra de la manera més còmoda i ràpida, triant entre productes de totes les seccions al mateix preu que al punt de venda Bonpreu i Esclat. Per aquest motiu hem posat en marxa una acció especial a alguns establiments Bonpreu i Esclat amb les següents bases d’aplicació: L’acció es dirigeix a clients nous. És a dir, que no han comprat mai abans a bonpreuesclat.com; És necessari registrar-se al web bonpreuesclat.com; S’aplicarà un codi de descompte de 50 euros a una compra mínima de 100 que caldrà fer a l'establiment en qüestió els dies on la promoció està vigent;A cada client/a que hagi confirmat la seva primera compra li donarem 2 vals de descompte de 25 euros cadascun. Aquests codis es podran aplicar en una compra mínima de 50 euros i es podran aplicar fins la data de caducitat indicada en el mateix val descompte. Els codis de descompte no són acumulables; Només es poden entregar i/o comunicar codis de descompte a persones que hagin fet la seva primera compra online des de l'establiment i amb la promoció especial vigent;La promoció pot aplicar-se 1 vegada per unitat familiar.
  • Com funciona i quines són les condicions de la promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres?
    Volem donar a conèixer el servei de compra a domicili, per aquest motiu està disponible una promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres d'entrega a domicili exclusivament. L’import del servei d’entrega a domicili es cobrarà i, després del pagament i l'entrega de la compra, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com. Aquesta promoció està vigent fins el 30 de setembre de 2019 i pot ser prorrogable. Les compres fetes en els punts de recollida online no estan incloses en aquesta promoció.
  • Què és un lot d'oferta de productes i com el puc comprar?
    Els lots són un dels recursos que et posem a l’abast a Bonpreu Esclat online per fer la compra més ràpida, còmoda i econòmica. Pots identificar quins productes estan inclosos en un lot de descompte perquè a sota tenen l’avís d’oferta. Clicant a la frase de descripció del lot que trobaràs a sota de qualsevol dels articles que formen un determinat lot, podràs consultar el detall de l’oferta, quants articles agafar de cadascun i de quines opcions disposes per combinar-los. D’aquesta manera, quan compris un lot, estalvies ...
Veure-ho tot

Sobre els nostres productes...

  • Quins productes hi puc trobar?
    T’oferim un ampli assortiment de més d’11.000 productes de primeres marques, incloses les marques habituals als supermercats Bonpreu Esclat, productes de Carn de l’Era, Terra i Tast, La Collita i la marca pròpia Bonpreu. Hi pots comprar tots els productes de la teva compra habitual: -Productes frescos: carn, xarcuteria, plats preparats, fruites i verdures, iogurts... - Congelats de tot tipus: gelats, pizzes, peixos, verdures... - Alimentació: conserves, galetes, pasta, arrossos... - Begudes: vins, caves, cerveses i refrescs de tot tipus. - Drogueria i perfumeria. - Productes per a mascotes. - Petits electrodomèstics i utensilis de cuina. - Productes sense gluten, sense lactosa i ecològics. - Parafarmàcia. - I més de 100 productes en promoció.
  • Com puc trobar el productes que busco?
    Pots utilitzar el cercador o el llistat de famílies de productes que es desplega clicant a la paraula “SUPERMERCAT”. També trobaràs els productes que compres més sovint a la secció de preferits, a la qual s’accedeix clicant al símbol del cor que hi ha a la pàgina principal, entre el cercador i l’arbre de productes SUPERMERCAT. També pots trobar els productes que vols comprar consultant compres anteriors. Les trobaràs accedint a la secció “Les meves compres”.
  • Hi ha alguna limitació en la quantitat de producte que puc demanar?
    Pots demanar les unitats que necessitis de cada producte. No obstant, alguns productes poden tenir limitada la quantitat que en pots demanar. En productes com les aigües, les llets, l'oli i la terra de gat es permet afegir a la cistella fins a 50 litres o 50 Kg d'aquests productes. Aquesta limitació s'avisa des del mateix web de compra quan s'assoleix la quantitat màxima en el moment d'afegir els productes a la cistella. Si no disposem d'algun producte pel dia i hora que has seleccionat també t'avisarem des del mateix web. Si, per algun motiu, un cop preparada la compra no hem pogut incloure algun dels productes que has demanat, rebràs un correu electrònic hores abans de l'entrega amb la informació de quin productes i quantes unitats no s'han inclòs a la teva compra. Si disposem d'un substitut per al producte no disponible, te l'oferirem durant l'entrega i el trobaràs indicat també en el mateix correu electrònic mencionat anteriorment.
  • Com trobo productes que encaixin en la meva dieta?
    Et pots ajudar dels filtres que trobaràs clicant a la icona de filtres de qualsevol pàgina de producte. Pots identificar els productes eco, sense gluten, sense lactosa, sense sulfits, sense fruits secs, sense ou, sense llet i sense soja. Si cliques al botó “SUPERMERCAT” i seguidament a “Veure-ho tot”, pots filtrar els productes...
Veure-ho tot

Sobre el servei a domicili...

  • Quin horari d’entrega ofereix el servei a domicili??
    De dilluns a dissabte de 7.00 a 22.00 hores ininterrompudament.
  • Quines són les zones de repartiment a domicili de la compra online?
    Actualment, fem entregues de compres online a les següents poblacions d'Osona: Vic, Gurb, Folgueroles, Sant Julià de Vilatorta i Calldetenes. També està disponible a les següents localitats del Vallès Oriental: Granollers, Les Franqueses del Vallès i Canovelles.
  • Fins quan puc confirmar una compra per rebre-la l’endemà en el servei a domicili?
    Es pot confirmar la compra fins a les 22.30 hores del dia anterior per rebre l’entrega a partir de les 7.00 hores del matí del dia següent.
  • Quin cost té el servei a domicili?
    El preu del servei d’entrega de compra online a domicili és variable. Serà necessari que accedeixis al web per consultar el preu del dia i hora en què t’interessa que et portem la teva compra; mai no superarà els 6,99€ per entrega.
  • La compra mínima és diferent per al servei d’entrega a domicili?
    No, l’import mínim de compra es manté en 35€ per al servei d’entrega a domicili. El mateix mínim de compra aplica a les compres fetes als punts de recollida online.
  • Puc modificar la compra a domicili un cop l'he confirmat?
    Sí, les compres a domicili també disposen d'un període de modificació o canvis. Veuràs indicada al web l'hora de termini fins la qual es poden fer modificacions a la compra. Et recomanem que confirmis la compra escollint el dia i hora d'entrega que més t'encaixin. Després, pots anar modificant la compra al llarg dels dies sense perdre l'hora d'entrega ja seleccionats.
  • No seré a casa a l’hora que havia escollit i ja no puc modificar la meva compra. Què puc fer?
    Serà necessari que ho comuniquis al servei d’atenció al client al telèfon 900 500 005 i, malauradament, haurem de cancel·lar l’entrega de la teva compra. Hauràs de tornar a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que vulguis a partir de l’endemà; també t’oferim l’opció de repetir la compra per tu, només cal que ens ho sol·licitis telefònicament i podrem fer la gestió en nom teu.
  • M’heu entregat un producte que no volia, què he de fer?
    Pots fer-nos arribar la incidència a clientonline@bonpreu.cat o al telèfon 900 500 005 per facilitar-nos els detalls per tal que puguem gestionar-ho.
Veure-ho tot

Preguntes en el moment de recollir la compra online


Sobre la recollida de la compra...

  • Quan puc recollir la meva compra?
    Pots recollir la teva compra el dia i l’hora que triïs, d’acord amb l’horari d’obertura del punt de recollida escollit. Quan la teva compra estigui preparada per ser recollida, rebràs un SMS informar-te’n. En cas que no puguis recollir la compra a l’hora prevista, te la guardarem fins al tancament del dia següent. Conservarem els productes a la seva temperatura òptima. Aquest retard no té cap recàrrec. Si no vinguessis a recollir-la el dia següent, el pagament no es realitzaria.
  • Puc anar a recollir la compra a una hora diferent a l’escollida?
    Et recomanem que vinguis a recollir la compra a l’hora prevista per tal d’assegurar-te la màxima rapidesa i qualitat del servei. Si vinguessis abans de l’hora triada, sempre i quan la compra estigui preparada, te l’entregaríem. En qualsevol cas, el nostre compromís és entregar-te-la a l’hora que haguessis triat online. Si vinguessis més tard de l’hora marcada, la compra es guardarà fins al tancament del dia següent. Cada producte es conservarà a la seva temperatura òptima fins a la teva arribada. Si no vinguessis a recollir-la el dia següent, el pagament no es realitzaria.
  • Què he de fer si finalment no puc venir a recollir la compra?
    En qualsevol moment, i fins abans de la preparació, pots cancel·lar la compra que has confirmat però que encara no has recollit. Ho pots fer des del teu compte a la secció “Les meves compres”. Després, la pots seguir cancel·lant sempre que ens contactis a Atenció al Client. En cas que no puguis recollir la compra a l’hora prevista, te la guardarem fins al tancament del dia següent. Conservarem els productes a la seva temperatura òptima. Aquest retard no comporta cap recàrrec. Si no vinguessis a recollir-la el dia següent, el pagament no es realitzaria.

Preguntes en el moment de rebre la compra online a domicili


Sobre l'entrega a domicili de la compra...

  • Què passa si no sóc a casa quan arribeu amb la compra?
    Et farem una trucada telefònica i et demanarem si hi ha alguna altra persona que pugui recollir la compra online per tu, com per exemple algun veí que visqui a pocs metres. En cas que entreguem la teva compra a algú altre, aquesta persona se’n farà responsable. En cas que no hi siguis i ningú altre pugui recollir-la, també et deixarem una targeta que garantirà que hem passat per casa teva, on s’indicarà el telèfon on has de trucar per gestionar la sol·licitud de nova entrega, per tal que puguem entregar-te-la a l’hora que escullis a partir de l’endemà. També t’oferim l’opció de repetir la compra per tu, només cal que ens ho sol·licitis telefònicament al 900 500 005 i podrem fer la gestió en nom teu.
  • La compra pot arribar a casa abans de l’hora demanada?
    Sempre que sigui possible, ens comprometem a entregar-te la compra a l’interval horari que has seleccionat; en cas que el nostre repartidor de la compra online s’anticipi a l’hora escollida, et farem una trucada telefònica per confirmar si ets a casa.
  • La compra pot arribar a casa després de l’hora demanada?
    Sempre que sigui possible, ens comprometem a entregar-te la compra a l’interval horari que has seleccionat; en cas que es produeixi algun incident que endarrereixi l’entrega, et farem trucada telefònica per confirmar si t’encaixa l’hora a que es preveu que arribem a casa teva. En cas que et resulti impossible esperar fins l’hora en què es preveu que puguem arribar, malauradament haurem de cancel·lar l’entrega de la teva compra. Hauràs de tornar a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que escullis a partir de l’endemà; també t’oferim l’opció de repetir la compra per tu, només cal que ens ho sol·licitis telefònicament al 900 500 005 i podrem fer la gestió en nom teu.
  • He trobat una targeta informativa del servei online a la bústia, què he de fer?
    Pots trucar al número de telèfon que s’indica a la targeta que t’hem entregat per tal de gestionar-ho; serà necessari que tornis a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que vulguis a partir de l’endemà.
  • Puc deixar algú altre disponible per rebre la compra?
    Sí, pot rebre’ns alguna altra persona al teu domicili. Cal que tinguis en compte que si la teva compra online inclou begudes alcohòliques, no les podrem entregar a menors d’edat. En cas que no siguis a casa en el moment en què arribem, et farem una trucada telefònica i podràs indicar-nos si algun veí/veïna que visqui a pocs metres pot recollir la compra per tu. En cas que entreguem la teva compra a algú altre, aquesta persona se’n farà responsable.
  • Veig poques hores d’entrega disponibles, per què? ?
    En cas que no vegis totes les hores d’entrega disponibles en dies de servei ( de dilluns a dissabte de 7.00 a 22.00 hores), és perquè ja estan plens aquells intervals horaris i, per tant, no ens resulta possible portar-te la compra a aquella hora. T’informem que, per evitar trobar-te amb aquesta situació, pots escollir el dia i hora de compra que vulguis i validar la compra. Després, la podràs modificar i anar afegint a la teva compra tots els productes que vulguis. Per fer-ho, cal que escullis la franja horària que prefereixis, afegeixis alguns articles (fins arribar als 35€ de compra mínima) i validis la compra; més tard, podràs modificar-la tants cops com vulguis.

Preguntes després de l'entrega de la compra online


Sobre les devolucions...

  • Com puc rebre la devolució de l’import d’un producte?
    Només ens ho has de fer saber contactant amb Atenció al Client. Ens pots trucar al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies de l’any o escriure’ns a clientonline@bonpreu.cat i identificar la teva compra i la incidència trobada. Amb nosaltres, tens garantia de devolució.
  • He de parlar sempre amb Atenció al Client per gestionar una devolució?
    Si prefereixes que et gestionem la devolució presencialment, també et pots adreçar a qualsevol establiment o punt de recollida Bonpreu Esclat amb el tiquet de compra online.
  • Com puc aconseguir el tiquet de devolució?
    Un cop identificat, només has d’accedir a la secció “Les meves compres” i prémer el botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un fitxer amb el tiquet final de compra i els possibles tiquets de devolucions posteriors.
  • Com fer-vos arribar suggeriments o consultes?
    Per a qualsevol suggeriment o consulta, tens a la teva disposició les següents formes de contacte: Per correu electrònic: clientonline@bonpreu.cat o atencioalclient@bonpreu.cat o per telèfon: 900 500 005