Preguntes durant la compra online
Sobre el registre...
-
M’he de registrar per poder comprar?Sí, per tal de procedir amb la compra, necessitem que ens confirmis la teva identitat i un telèfon mòbil de contacte. Amb aquestes informacions, podrem servir-te la compra online amb les màximes garanties.
-
Per què em diu que ha fallat la identificació del meu usuari i contrasenya?Revisa que les dades del correu electrònic i la contrasenya facilitades estiguin ben escrites. Si l’error persisteix, pots dur a terme el procés de “Recordar contrasenya” per recuperar les claus d’accés. Tingues present que es poden identificar directament les persones que ja estan registrades al servei online o l’app i web de Bonpreu Esclat. Si tens targeta client Bonpreu Esclat però no tens un usuari amb contrasenya amb nosaltres, primer caldrà que et registris. Davant de qualsevol dubte, estem a la teva disposició al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any.
-
He oblidat la contrasenya o clau d’accésClica al botó “Identifica’t”. Seguidament, clica sobre la frase “He oblidat la meva contrasenya. Recuperar-la aquí”. Segueix els passos indicats per recuperar la teva contrasenya...
Sobre la navegació...
-
Quin és l’import de compra mínima?Per poder avançar en la confirmació de la teva compra, hi ha de constar una cistella de 35 € o més.
-
Com puc comprar més ràpid?Utilitza l'opció de les llistes. Et permet llistar aquells productes que compres alhora i/o recurrentment per tal que els puguis afegir a la cistella amb un sol clic. Accedeix, també, a la secció dels teus preferits per tornar a comprar els productes que compres habitualment. També pots afegir a la cistella els productes d’una compra anterior. Només has d’accedir a la secció “Les meves compres” i entrar al detall de la compra que t’interessi. A dins, trobaràs l’opció “Comprar tots els productes de nou”. Se t’afegiran els articles en les quantitats que havies comprat.
-
Com puc afegir o eliminar productes dels meus preferits?Per defecte, hi trobaràs els productes que compris més habitualment per tal de poder comprar de manera més ràpida i còmoda. De tota manera, sempre pots afegir o treure un producte dels teus preferits entrant al detall del producte i ...
Sobre els canvis i modificacions a la compra...
-
Què puc fer si m’he descuidat algun producte a la compra? I si en vull treure algun?Pots afegir-los a la mateixa compra fins hores abans de l’entrega. Accedeix a la teva secció “Les meves compres” i clica a l’opció “Modifica la compra”. Afegeix-hi les unitats i productes que desitgis i desa els canvis. Després, podràs tornar a confirmar la compra amb només tres clics! L’hora límit per afegir canvis i modificacions a cada compra es comunica en els correus electrònics i a la mateixa web quan es consulta el detall de la compra a la secció “Les meves compres”. Si vols treure algun producte pots fer la modificació de la mateixa manera fins hores abans de la preparació. Si ja no arribes a temps de fer la modificació, et pots esperar a desdir-te del producte durant l’entrega o ens ho pots fer saber al Servei d’Atenció al Client per tal que ho gestionem. Estem a la teva disposició les 24 hores els 365 dies de l’any al telèfon 900 500 005.
-
Puc cancel·lar la compra?Fins hores abans de la preparació, pots cancel·lar la compra que has confirmat però que encara no t’hem entregat. Ho pots fer des del teu compte a la secció “Les meves compres” clicant al botó “Cancel·la la compra”. Després, la pots seguir cancel·lant sempre que ens contactis a Atenció al Client. En el moment de l’entrega, també et pots desdir de tot allò que ja no necessitis o no et satisfaci. Només pagaràs pel producte entregat. Les compres cancel·lades no comporten cap recàrrec.
-
Puc canviar el dia i l’hora d’una compra ja confirmada?Sí. Mentre dura el procés de modificacions pots triar un nou dia i hora d’entrega o un nou mètode d’entrega de la compra. Pots modificar el punt de recollida on anar-la a buscar. Un cop passat aquest període, ja no es pot modificar aquesta compra ni les característiques de la seva entrega...
Sobre el preu i el pagament...
-
Els preus són comparables als del supermercat/hipermercat?Sí. Els preus aplicats als productes són els mateixos que podràs trobar als supermercats Bonpreu Esclat, si bé hi poden haver algunes variacions segons les ofertes o promocions puntuals vigents.
-
Quines són les formes de pagament acceptades?Les compres es poden pagar amb targeta de crèdit o dèbit VISA o Mastercard. Queden excloses les targetes American Express, targetes virtuals i targetes amb codi CVV dinàmic.
-
És un servei gratuït?En el cas que triïs l’opció d’entrega de la compra a domicili, es cobrarà un cost pel servei que no serà fix i que es detallarà a cada compra que efectuïs, si bé el cost màxim serà de 6,95€. En el cas que recullis la compra a un dels nostres punts de recollida, el cost varia entre 1€ i 1,90€. Aquests imports inclouen la preparació de la compra i l’entrega sigui a domicili o al punt de recollida. Existeix una promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres d'entrega a domicili. L’import del servei d’entrega a domicili es cobrarà i, després del pagament i l'entrega de la compra, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com. Aquesta promoció està vigent fins el 30 d'abril de 2024 i pot ser prorrogable.
Des del 7 de març del 2022 existeix una promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres recollides en un punt de recollida online. L’import del servei de recollida es cobrarà i, després del pagament i la recollida de la compra, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com. Aquesta promoció està vigent fins el 30 d'abril de 2024 i pot ser prorrogable. -
En quin moment pagaré la compra online?Quan validis la compra des de la web o app de Bonpreu Esclat online, ens facilitaràs les dades del pagament de la compra (targeta bancària). No obstant, el pagament s’efectuarà per l’import total de la compra un cop que te l’haguem entregat al punt de recollida i hagis confirmat presencialment que els productes servits et satisfan...
Sobre el meu compte client...
-
Com puc deixar de rebre avisos de les meves compres online?Des del teu compte client, clicant a “Comunicacions” dins la secció “Les meves dades”, pots activar i desactivar el permís per rebre les comunicacions i avisos per SMS sobre l’estat de la teva compra online.
-
Com puc activar o desactivar les comunicacions comercials?Et pots identificar i accedir a “El meu compte” a la part superior dreta de la pàgina principal. Després, clica per accedir a la zona de “Comunicacions”, on podràs desactivar les comunicacions comercials existents.
-
Com puc actualitzar les meves dades personals?Al servei online de Bonpreu Esclat pots actualitzar les teves dades personals que utilitzem per oferir-te el servei de compra online. Pots actualitzar-les des de la secció “El meu compte", que trobaràs a la part superior dreta de la pàgina principal. Per a la resta de gestions de modificacions de dades i de targeta client, t’has d’adreçar a l’establiment i te les gestionarem al moment. També pots fer aquestes gestions des de...
Sobre les ofertes i avantatges...
-
Abans de començar a fer la compra, puc saber quins productes estan d’oferta?A la pàgina principal, sempre hi trobaràs la secció “Ofertes” clicant al botó “SUPERMERCAT”. Aquesta secció inclou un enllaç directe a totes les ofertes diàries que posem al teu abast.
-
Com he de comprar els productes en oferta (2a unitat 50%, 4x3...)?Només has d’afegir a la teva cistella la quantitat mínima de productes que indiqui l’oferta en qüestió. Per saber amb quins altres articles es pot combinar aquesta oferta, clica sobre la descripció de l’oferta que trobaràs de color taronja a sota de cada producte inclòs en la promoció. Si la promoció és del tipus 3x2, 4x3, etc i els productes que es poden combinar tenen preus diferents, s'aplicarà el descompte al producte de menor import.
-
Com funciona i quines són les condicions de la promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres?Volem donar a conèixer el servei de compra a domicili, per aquest motiu està disponible una promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres d'entrega a domicili exclusivament. L’import del servei d’entrega a domicili es cobrarà i, immediatament després, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com. Aquesta promoció està vigent fins el 30 d'abril de 2024 i pot ser prorrogable.
Des del 7 de març del 2022 existeix una promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres recollides en un punt de recollida online. L’import del servei de recollida es cobrarà i, després del pagament i la recollida de la compra, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com. Aquesta promoció està vigent fins el 30 d'abril de 2024 i pot ser prorrogable. -
Què és un lot d'oferta de productes i com el puc comprar?Els lots són un dels recursos que et posem a l’abast a Bonpreu Esclat online per fer la compra més ràpida, còmoda i econòmica. Pots identificar quins productes estan inclosos en un lot de descompte perquè a sota tenen l’avís d’oferta. Clicant a la frase de descripció del lot que trobaràs a sota de qualsevol dels articles que formen un determinat lot, podràs consultar el detall de l’oferta, quants articles agafar de cadascun i de quines opcions disposes per combinar-los. D’aquesta manera, quan compris un lot, estalvies ...
-
Quin és el funcionament del 5% bonificat en carn i peix fresc?Des del 20/03/2023 i fins al 18/06/2023 hi ha una bonificació vàlida als establiments Bonpreu i Esclat i a BonpreuEsclat Online, amb la Targeta Client. Et bonifiquem l'1% habitual més un 4% extra, en carn i peix fresc, aplicable al producte de taulell i d'autoservei. L'import bonificat s'acumularà a la guardiola de la teva targeta client. Queden exclosos de la promoció els productes de carn i peix de la secció de congelats, com tampoc inclou les carns vegetals.
Sobre la subscripció BPas...
-
Què és la subscripció online BPas?La subscripció online anomenada BPas permet tenir el cost de servei gratuït a les compres online. El fet d'estar subscrit al BPas també et dona avantatges extres a Bonpreu i Esclat. Per tenir la subscripció BPas activa és necessari comprar-la des del web bonpreuesclat.com o des de l'app mòbil de compra online i la pot adquirir qualsevol client de Bonpreu i Esclat que estigui registrat online.
-
Quins són els avantatges de la subscripció BPas?Aquests són els avantatges pels clients subscrits al BPas: cost de servei gratuït a les compres online a domicili, cost de servei gratuït també a les compres recollides als punts de recollida online, 1 cèntim per litre de descompte addicional en els carburants de les benzineres Esclatoil, descomptes exclusius. Properament anirem incorporant nous avantatges associats al BPas.
-
Com funciona?Fent el pagament de la subscripció, gaudeixes de cost de servei gratuït a totes les teves compres online durant el període de temps que hagis contractat.
Sobre els nostres productes...
-
Quins productes hi puc trobar?T’oferim un ampli assortiment de més d’11.000 productes de primeres marques, incloses les marques habituals als supermercats Bonpreu Esclat, productes de Carn de l’Era, Terra i Tast, La Collita i la marca pròpia Bonpreu. Hi pots comprar tots els productes de la teva compra habitual: -Productes frescos: carn, xarcuteria, plats preparats, fruites i verdures, iogurts... - Congelats de tot tipus: gelats, pizzes, peixos, verdures... - Alimentació: conserves, galetes, pasta, arrossos... - Begudes: vins, caves, cerveses i refrescs de tot tipus. - Drogueria i perfumeria. - Productes per a mascotes. - Petits electrodomèstics i utensilis de cuina. - Productes sense gluten, sense lactosa i ecològics. - Parafarmàcia. - I més de 100 productes en promoció.
-
Com puc trobar el productes que busco?Pots utilitzar el cercador o el llistat de famílies de productes que es desplega clicant a la paraula “SUPERMERCAT”. També trobaràs els productes que compres més sovint a la secció de preferits, a la qual s’accedeix clicant al símbol del cor que hi ha a la pàgina principal, entre el cercador i l’arbre de productes SUPERMERCAT. També pots trobar els productes que vols comprar consultant compres anteriors. Les trobaràs accedint a la secció “Les meves compres”.
-
Hi ha alguna limitació en la quantitat de producte que puc demanar?Com a mesura temporal per poder garantir un bon servei a tots els nostres clients, hem ampliat la limitació en la quantitat de certs productes per comanda. Així doncs, temporalment tindrem aquestes limitacions: -Aigua sense gas i aigua amb gas: 42 litres -Llets, begudes vegetals, brous i olis: 20 litres -Cervesa i refrescos: 25 litres
-
Com trobo productes que encaixin en la meva dieta?Et pots ajudar dels filtres que trobaràs clicant a la icona de filtres de qualsevol pàgina de producte. Pots identificar els productes eco, sense gluten, sense lactosa, sense sulfits, sense fruits secs, sense ou, sense llet i sense soja. Si cliques al botó “SUPERMERCAT” i seguidament a “Veure-ho tot”, pots filtrar els productes...
Sobre productes de pes variable
Actualment, els
productes de pes variable i de formatgeria al tall només estan disponibles a les compres online recollides a
Valls, Castellbisbal, Igualada, Palafrugell, Sant Joan Despí, Collbató, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa, Sant Pere de Ribes i Granollers.
-
Com puc saber quins productes estan disponibles per a la meva compra?Quan tries data i hora, ens concretes el teu lloc d’entrega de la compra online i és aleshores quan et podem confirmar quins productes tindrem disponibles per la teva compra.
-
Què vol dir que el preu d’un producte és aproximat?Els productes amb un preu aproximat són aquells que són a pes variable. Accedint al detall d’informació del producte podràs visualitzar un pes habitual, un pes mínim i màxim i el preu per quilo vigent aquell dia per la peça. Quan posis 1 unitat d’aquest producte a la cistella, t’informarem del preu habitual per aquest producte. Aquesta informació és orientativa.
-
Pagaré més del que indicava la cistella de la compra per un producte de pes variable?El preu final indicat a la teva cistella per un producte de pes variable és aproximat. El dia de la preparació de la teva compra online, confirmarem el pes final de la unitat i el preu/kilo vigent. La unitat final pot ser més cara o més barata que el preu informat com a aproximat.
-
Com demano la quantitat que vull comprar en un producte de pes variable?Cada unitat que afegeixes a la teva cistella equival a una quantitat de grams fixa. Pots afegir tantes unitats com necessites per arribar al total de pes desitjat.
Sobre productes elaborats a la nostra fleca
Actualment, els
productes elaborats a la nostra fleca només estan disponibles a les compres online recollides a Valls,
Castellbisbal, Igualada, Palafrugell, Sant Joan Despí, Collbató, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa, Sant Pere de Ribes i Granollers.
-
Com puc saber quins productes estan disponibles per a la meva compra?Quan tries data i hora, ens concretes el teu lloc d’entrega de la compra online i és aleshores quan et podem confirmar quins productes tindrem disponibles per la teva compra.
-
Avís important:Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a La Nostra Fleca poden contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, fruits de closca, grans de sèsam, cacauets, sulfits, peix, mol·luscs, crustacis, mostassa, api i tramussos.
Les informacions d'al·lèrgens facilitades en el llistat d'ingredients a la web i app de compra online en els productes de La Nostra Fleca apliquen únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador. Informem que no podem garantir l’absència dels al·lèrgens degut a la preparació en el nostre obrador.
Sobre productes del nostre taulell del peix
Actualment, els
productes del nostre taulell de peix només estan disponibles a les compres online recollides a
Castellbisbal, Igualada, Valls, Palafrugell, Sant Joan Despí, Collbató, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa, Sant Pere de Ribes i Granollers.
-
Com puc saber quins productes estan disponibles per a la meva compra?Quan tries data i hora, ens concretes el teu lloc d’entrega de la compra online i és aleshores quan et podem confirmar quins productes tindrem disponibles per la teva compra.
-
Avís important:Les informacions d'al·lèrgens facilitades en el llistat d'ingredients a la web i app de compra online en els productes del peix de taulell apliquen únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador.
A causa de la preparació en el nostre obrador, el producte pot contenir els següents al·lèrgens: peix, mol·luscs, crustacis i sulfits.
Sobre productes del nostre taulell de carn
Actualment, els
productes del nostre taulell de peix només estan disponibles a les compres online recollides a
Castellbisbal, Igualada, Valls, Palafrugell, Sant Joan Despí, Collbató, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa, Sant Pere de Ribes i Granollers.
-
Com puc saber quins productes estan disponibles per a la meva compra?Quan tries data i hora, ens concretes el teu lloc d’entrega de la compra online i és aleshores quan et podem confirmar quins productes tindrem disponibles per la teva compra.
-
Avís important:Les informacions d'al·lèrgens facilitades en el llistat d'ingredients a la web i app de compra online en els productes de carn de taulell apliquen únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador.
A causa de la preparació en el nostre obrador, el producte pot contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja i sulfits
Sobre el servei a domicili...
-
Quin horari d’entrega ofereix el servei a domicili?De dilluns a diumenge de 7.00 a 22.00 hores ininterrompudament.
-
Quines són les zones de repartiment a domicili de la compra online?Actualment, fem entregues de compres online a les següents poblacions d'Osona: Vic, Gurb, Folgueroles, Sant Julià de Vilatorta i Calldetenes. També està disponible a les següents localitats del Vallès Oriental: Granollers, Les Franqueses del Vallès, Canovelles, Mollet del Vallès, Martorelles, Montmeló, Montornès del Vallès, Vilanova del Vallès, Parets del Vallès, La Roca del Vallès, Cardedeu, Lliçà d'Amunt, Lliçà de Vall, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Pere de Vilamajor, Vilalba Sasserra, Santa Maria de Palautordera, Sant Esteve de Palautordera i Sant Celoni. Girona: Girona, Salt, Vilablareix, Fornells de la Selva, Sarrià de Ter i Quart. Al Vallès Occidental: Terrassa, Matadepera, Sabadell, Sta. Perpètua de Mogoda, Sant Quirze del Vallès, Barberà del Vallès, Sant Cugat del Vallès, Rubí, Bellaterra, Badia del Vallès, Polinyà, Palau-Solità i Plegamans, La Llagosta, Cerdanyola i Ripollet. I al Maresme: Mataró, Argentona, Cabrera de Mar, Vilassar de Mar, Cabrils, Vilassar de Dalt, Premià de Dalt, Premià de Mar, Teià i Masnou. Barcelonès: Badalona, Hospitalet de Llobregat, Barcelona (08004, 08005, 08006, 08007, 08008, 08011, 08013, 08014, 08015, 08016, 08017, 08018, 08019, 08020, 08021, 08022, 08023, 08024, 08025, 08026, 08027, 08028, 08029, 08030, 08031 08032*, 08034, 08035, 08036, 08037, 08038, 08039, 08040, 08041 i 08042) y Santa Coloma de Gramenet (08921, 08922 y 08923). Baix Llobregat: Cornellà de Llobregat, Sant Joan Despí, Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern, Sant Feliu de Llobregat, El Prat de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Molins de Rei, Sant Vicenç dels Horts, Castelldefels, Gavà, Viladecans, Sant Climent de Llobregat, Santa Coloma de Cervelló, Martorell, Pallejà i Sant Andreu de la Barca. Bages: Manresa, Santpedor, Sant Joan de Vilatorrada, Sant Fruitós del Bages i Navarcles. Garraf: Sant Pere de Ribes, Sitges, Vilanova i la Geltrú.
-
Fins quan puc confirmar una compra per rebre-la l’endemà en el servei a domicili?Es pot confirmar la compra fins hores abans de rebre l’entrega a partir de les 7.00 hores del matí del dia següent.
-
Quin cost té el servei a domicili?El preu del servei d’entrega de compra online a domicili és variable. Serà necessari que accedeixis al web per consultar el preu del dia i hora en què t’interessa que et portem la teva compra; mai no superarà els 6,99€ per entrega.
-
La compra mínima és diferent per al servei d’entrega a domicili?No, l’import mínim de compra es manté en 35€ per al servei d’entrega a domicili. El mateix mínim de compra aplica a les compres fetes als punts de recollida online.
-
Puc modificar la compra a domicili un cop l'he confirmat?Sí, les compres a domicili també disposen d'un període de modificació o canvis. Veuràs indicada al web l'hora de termini fins la qual es poden fer modificacions a la compra. Et recomanem que confirmis la compra escollint el dia i hora d'entrega que més t'encaixin. Després, pots anar modificant la compra al llarg dels dies sense perdre l'hora d'entrega ja seleccionats.
-
No seré a casa a l’hora que havia escollit i ja no puc modificar la meva compra. Què puc fer?Serà necessari que ho comuniquis al servei d’atenció al client al telèfon 900 500 005 i, malauradament, haurem de cancel·lar l’entrega de la teva compra. Hauràs de tornar a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que vulguis a partir de l’endemà.
-
M’heu entregat un producte que no volia, què he de fer?Pots fer-nos arribar la incidència a clientonline@bonpreu.cat o al telèfon 900 500 005 per facilitar-nos els detalls per tal que puguem gestionar-ho.