Omet i vés al contingutOmet i vés a la cercaOmet i vés al peu de pàgina
Valida la compra
Nombre total de productes al carretó 0. Quantitat al carretó 0,00 €.Mínim: 35,00 €

Inici - Atenció client - Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Preguntes durant la compra online


Sobre el registre i compte client

  • He de registrar-me per poder comprar?
    Sí, per tal de procedir amb la compra, necessitem que ens confirmis la teva identitat i un telèfon mòbil de contacte. Amb aquestes informacions, podrem servir-te la compra online amb les màximes garanties.
  • Què he de fer si he oblidat la contrasenya o clau d’accés?
    Clica al botó “Identifica’t”. Seguidament, clica sobre la frase “He oblidat la meva contrasenya. Recuperar-la aquí”.
Veure-ho tot

Sobre la targeta client

  • Com puc aconseguir la meva targeta client?
    Només t'has de dirigir a qualsevol dels nostres establiments i te l'entregaran al moment! Des de qualsevol dels nostres supermecats i punts de recollida online.
  • Què puc fer si he perdut la targeta client?
    En cas que perdis la teva targeta de client Esclat online, pots demanar-nos-en una de nova des dels punts de recollida online o en qualsevol supermercat Bonpreu Esclat. Te l’entregarem al moment!
Veure-ho tot

Sobre la navegació

  • Quin és l’import de compra mínima?
    Per poder avançar en la confirmació de la teva compra, hi ha de constar una cistella de 35€ o més.
  • Des de quins dispositius puc fer la compra online?
    Pots comprar des del web navegant des de qualsevol dispositiu (ordinador, smartphone, tablet...). La web s’adapta a qualsevol dispositiu per tal que la teva experiència de compra sigui satisfactòria. També, et pots descarregar l'App de compra per tal de comprar més còmodament i des de qualsevol lloc! La trobaràs disponible per a descarregar gratuïtament a Apple Store i Playstore
Veure-ho tot

Sobre els canvis i modificacions a la compra

  • Què puc fer si m’he descuidat algun producte a la compra? I si en vull treure algun?
    Pots afegir-los a la mateixa compra fins hores abans de l’entrega. Accedeix a la teva secció “Les meves compres” i clica a l’opció “Modifica la compra”. Afegeix-hi les unitats i productes que desitgis i desa els canvis. Després, podràs tornar a confirmar la compra amb només tres clics! L’hora límit per afegir canvis i modificacions a cada compra es comunica en els correus electrònics i a la mateixa web quan es consulta el detall de la compra a la secció “Les meves compres”. Si vols treure algun producte pots fer la modificació de la mateixa manera fins hores abans de la preparació. Si ja no arribes a temps de fer la modificació, et pots esperar a desdir-te del producte durant l’entrega o ens ho pots fer saber al Servei d’Atenció al Client per tal que ho gestionem. Estem a la teva disposició les 24 hores els 365 dies de l’any al telèfon 900 500 005.
  • Puc cancel·lar la compra?
    Fins hores abans de la preparació, pots cancel·lar la compra que has confirmat però que encara no t’hem entregat. Ho pots fer des del teu compte a la secció “Les meves compres” clicant al botó “Cancel·la la compra”. Després, la pots seguir cancel·lant sempre que ens contactis a Atenció al Client. En el moment de l’entrega, també et pots desdir de tot allò que ja no necessitis o no et satisfaci. Només pagaràs pel producte entregat. Les compres cancel·lades no comporten cap recàrrec.
Veure-ho tot

Sobre el preu i el pagament

  • Els preus són comparables als del supermercat/hipermercat?
    Sí. Els preus aplicats als productes són els mateixos que podràs trobar als supermercats Bonpreu Esclat, si bé hi poden haver algunes variacions segons les ofertes o promocions puntuals vigents.
  • Quines són les formes de pagament acceptades?
    Les compres es poden pagar amb targeta de crèdit o dèbit VISA o Mastercard. Queden excloses les targetes American Express i targetes virtuals.
Veure-ho tot

Sobre les ofertes i promocions

  • Abans de començar a fer la compra, puc saber quins productes estan d’oferta?
    A la pàgina principal, sempre hi trobaràs la secció “Ofertes” clicant al botó “SUPERMERCAT”. Aquesta secció inclou un enllaç directe a totes les ofertes diàries que posem al teu abast.
  • Com he de comprar els productes en oferta (2a unitat 50%, 4x3...)?
    Només has d’afegir a la teva cistella la quantitat mínima de productes que indiqui l’oferta en qüestió. Per saber amb quins altres articles es pot combinar aquesta oferta, clica sobre la descripció de l’oferta que trobaràs de color taronja a sota de cada producte inclòs en la promoció. Si la promoció és del tipus 3x2, 4x3, etc i els productes que es poden combinar tenen preus diferents, s'aplicarà el descompte al producte de menor import.
Veure-ho tot

Sobre l'avantatge dels 5 serveis gratuïts

  • Com funciona l’avantatge del cost de servei gratuït en les 5 primeres compres?
    És d’aplicació un avantatge de servei gratuït per a les 5 primeres compres amb entrega a punt de recollida. L’import del servei d’entrega es cobrarà i, després del pagament i entrega de la compra, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat, i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com (en endavant, Promoció 5C).

    Així mateix, a partir del dia 22 de 01 de 2024, per promocionar el llançament del servei online a noves zones, l’entrega al nou punt de recollida serà un servei gratuït durant 2 mesos a comptar del dia de llançament del servei (en endavant, Promoció 2M).

    Les promocions detallades als dos paràgrafs anteriors operaran conjuntament de la següent forma:

    a) En cas de realitzar 5 o més compres amb entrega a punt de recollida dins els 2 mesos del llançament del nou servei a la zona, serà d’aplicació la Promoció 2M pel que, no s’aplicarà cost de servei a l’entrega a punt de recollida i, en conseqüència, no es bonificarà el cost del servei a la targeta client.

    b) En cas de realitzar menys de 5 compres (entès com de 0 a 4 compres) amb entrega a punt de recollida dins els 2 mesos del llançament del nou servei a la zona, serà d’aplicació la Promoció 2M per les compres realitzades dins aquest període pel que, no s’aplicarà cost de servei a l’entrega a punt de recollida i, en conseqüència, no es bonificarà el cost del servei a la targeta client. Pel nombre de compres restants fins arribar a 5, serà d’aplicació la Avantatge 5C, pel que es carregarà el cost del servei i, una vegada pagada i entregada la compra, aquest cost serà bonificat a la targeta client.
Veure-ho tot

Sobre la subscripció BPas...

  • Què és la subscripció online BPas?
    La subscripció online anomenada BPas permet tenir el cost de servei gratuït a les compres online. El fet d'estar subscrit al BPas també et dona avantatges extres a Bonpreu i Esclat. Per tenir la subscripció BPas activa és necessari comprar-la des del web bonpreuesclat.com o des de l'app mòbil de compra online i la pot adquirir qualsevol client de Bonpreu i Esclat que estigui registrat online.
  • Quins són els avantatges de la subscripció BPas?
    Aquests són els avantatges pels clients subscrits al BPas: cost de servei gratuït a les compres online a domicili, cost de servei gratuït també a les compres recollides als punts de recollida online, 1 cèntim per litre de descompte addicional en els carburants de les benzineres Esclatoil, descomptes exclusius. Properament anirem incorporant nous avantatges associats al BPas.
  • Com funciona?
    Fent el pagament de la subscripció, gaudeixes de cost de servei gratuït a totes les teves compres online durant el període de temps que hagis contractat.
Veure-ho tot

Sobre els nostres productes...

  • Quins productes hi puc trobar?
    T’oferim un ampli assortiment de més d’11.000 productes de primeres marques, incloses les marques habituals als supermercats Bonpreu Esclat, productes de Carn de l’Era, Terra i Tast, La Collita i la marca pròpia Bonpreu. Hi pots comprar tots els productes de la teva compra habitual:
    -Productes frescos: carn, xarcuteria, plats preparats, fruites i verdures, iogurts...
    - Congelats de tot tipus: gelats, pizzes, peixos, verdures...
    - Alimentació: conserves, galetes, pasta, arrossos...
    - Begudes: vins, caves, cerveses i refrescs de tot tipus.
    - Drogueria i perfumeria.
    - Productes per a mascotes.
    - Petits electrodomèstics i utensilis de cuina.
    - Productes sense gluten, sense lactosa i ecològics.
    - Parafarmàcia.
    - I més de 100 productes en promoció.
  • Com puc trobar el productes que busco?
    Pots utilitzar el cercador o el llistat de famílies de productes que es desplega clicant a la paraula “SUPERMERCAT”. També trobaràs els productes que compres més sovint a la secció de preferits, a la qual s’accedeix clicant al símbol del cor que hi ha a la pàgina principal, entre el cercador i l’arbre de productes SUPERMERCAT. També pots trobar els productes que vols comprar consultant compres anteriors. Les trobaràs accedint a la secció “Les meves compres”.
  • Hi ha alguna limitació en la quantitat de producte que puc demanar?
    Com a mesura temporal per poder garantir un bon servei a tots els nostres clients, hem ampliat la limitació en la quantitat de certs productes per comanda. Així doncs, temporalment tindrem aquestes limitacions:
    -Aigua sense gas i aigua amb gas: 42 litres
    -Llets, begudes vegetals, brous i olis: 20 litres
    -Cervesa i refrescos: 25 litres
  • Com trobo productes que encaixin en la meva dieta?
    Et pots ajudar dels filtres que trobaràs clicant a la icona de filtres de qualsevol pàgina de producte. Pots identificar els productes eco, sense gluten, sense lactosa, sense sulfits, sense fruits secs, sense ou, sense llet i sense soja. Si cliques al botó “SUPERMERCAT” i seguidament a “Veure-ho tot”, pots filtrar els productes...
Veure-ho tot

Sobre productes de pes variable

Actualment, els productes de pes variable i de taulell només estan disponibles a les compres online recollides a Valls, Castellbisbal, Igualada, Palafrugell, Sant Joan Despí, Collbató, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa, Sant Cugat del Vallès, Sant Pere de Ribes, Granollers, Lliçà d'Amunt, Lleida, Malla, Sant Celoni i Sitges.
  • Com puc saber quins productes estan disponibles per a la meva compra?
    Quan tries data i hora, ens concretes el teu lloc d’entrega de la compra online i és aleshores quan et podem confirmar quins productes tindrem disponibles per la teva compra.
  • Què vol dir que el preu d’un producte és aproximat?
    Els productes amb un preu aproximat són aquells que són a pes variable. Accedint al detall d’informació del producte podràs visualitzar un pes habitual, un pes mínim i màxim i el preu per quilo vigent aquell dia per la peça. Quan posis 1 unitat d’aquest producte a la cistella, t’informarem del preu habitual per aquest producte. Aquesta informació és orientativa.
  • Pagaré més del que indicava la cistella de la compra per un producte de pes variable?
    El preu final indicat a la teva cistella per un producte de pes variable és aproximat. El dia de la preparació de la teva compra online, confirmarem el pes final de la unitat i el preu/kilo vigent. La unitat final pot ser més cara o més barata que el preu informat com a aproximat.
  • Com demano la quantitat que vull comprar en un producte de pes variable?
    Cada unitat que afegeixes a la teva cistella equival a una quantitat de grams fixa. Pots afegir tantes unitats com necessites per arribar al total de pes desitjat.
Veure-ho tot

Sobre productes elaborats a la nostra fleca

Actualment, els productes elaborats a la nostra fleca només estan disponibles a les compres online recollides a Valls, Castellbisbal, Igualada, Palafrugell, Sant Joan Despí, Collbató, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa, Sant Cugat del Vallès, Sant Pere de Ribes, Granollers, Lliçà d'Amunt, Lleida, Malla, Sant Celoni i Sitges.
  • Avís important:
    Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a La Nostra Fleca poden contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, fruits de closca, grans de sèsam, cacauets, sulfits, peix, mol·luscs, crustacis, mostassa, api i tramussos.
    Les informacions d'al·lèrgens facilitades en el llistat d'ingredients a la web i app de compra online en els productes de La Nostra Fleca apliquen únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador. Informem que no podem garantir l’absència dels al·lèrgens degut a la preparació en el nostre obrador.

Sobre productes del nostre taulell del peix

Actualment, els productes del nostre taulell de peix només estan disponibles a les compres online recollides a Castellbisbal, Igualada, Valls, Palafrugell, Sant Joan Despí, Collbató, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa, Sant Cugat del Vallès, Sant Pere de Ribes, Granollers, Lliçà d'Amunt, Lleida, Malla, Sant Celoni i Sitges.
  • Avís important:
    Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a peix taulell poden contenir els següents al·lèrgens: peix, mol·luscs, crustacis i sulfits.
    Les informacions d'al·lèrgens facilitades en el llistat d'ingredients a la web i app de compra online en els productes del peix de taulell apliquen únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador.

Sobre productes del nostre taulell de carn

Actualment, els productes del nostre taulell de carn només estan disponibles a les compres online recollides a Castellbisbal, Igualada, Valls, Palafrugell, Sant Joan Despí, Collbató, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa, Sant Cugat del Vallès, Sant Pere de Ribes, Granollers, Lliçà d'Amunt, Lleida, Malla, Sant Celoni i Sitges.
  • Avís important:
    Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a carn taulell poden contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja i sulfits.
    Les informacions d'al·lèrgens facilitades en el llistat d'ingredients a la web i app de compra online en els productes del carn de taulell apliquen únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador.

Sobre productes del nostre taulell de xarcuteria

Actualment, els productes del nostre taulell de xarcuteria només estan disponibles a les compres online recollides a Castellbisbal, Igualada, Valls, Palafrugell, Sant Joan Despí, Collbató, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa, Sant Cugat del Vallès, Sant Pere de Ribes, Granollers, Lliçà d'Amunt, Lleida, Malla, Sant Celoni i Sitges.
  • Avís important:
    Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a xarcuteria taulell poden contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, sulfits. fruits amb closca, mostassa, api, crustacis i peix.
    Les informacions d'al·lèrgens facilitades en el llistat d'ingredients a la web i app de compra online en els productes del xarcuteria de taulell apliquen únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador.

Sobre productes del nostre taulell de formatgeria

Actualment, els productes del nostre taulell de formatgeria només estan disponibles a les compres online recollides a Castellbisbal, Igualada, Valls, Palafrugell, Sant Joan Despí, Collbató, Badalona, Banyoles, Mollet, Terrassa, Sant Cugat del Vallès, Sant Pere de Ribes, Granollers, Lliçà d'Amunt, Lleida, Malla, Sant Celoni i Sitges.
  • Avís important:
    Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a xarcuteria taulell poden contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ous, soja, fruits de closca, sulfits, peix, crustacis, mostassa, api i tramussos.
    Les informacions d'al·lèrgens facilitades en el llistat d'ingredients a la web i app de compra online en els productes del formatgeria de taulell apliquen únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador.

Sobre el servei a domicili...

  • Quin horari d’entrega ofereix el servei a domicili?
    De dilluns a diumenge de 7.00 a 22.00 hores ininterrompudament.
  • Quines són les zones de repartiment a domicili de la compra online?
    Actualment, fem entregues de compres online a les següents poblacions d'Osona: Aiguafreda, Calldetenes, Centelles, Folgueroles, Gurb, Hostalets de Balenyà, Manlleu, Masies de voltregà, Roda de Ter, Santa Eugència de Berga, Santa Eulàlia de Riuprimer, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Julià de Vilatorta, Sant Martí de Centelles, Sant Miquel de Balenyà, Sant Vicenç de Torelló, Taradell, Tona, Torelló i Vic. Gironès: Fornells de la Selva, Girona, Quart, Salt, Sarrià de Ter i Vilablareix. Vallès Oriental: Canovelles, Cardedeu, el Figaró, Granollers, l'Ametlla del Vallès, la Garriga, la Llagosta, la Roca del Vallès, les Franqueses del Vallès, Lliçà d'Amunt, Lliçà de Vall, Llinars del Vallès, Martorelles, Mollet del Vallès, Montmeló, Montornès del Vallès, Parets del Vallès, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Celoni, Sant Esteve de Palautordera, Santa Maria de Palautordera, Sant Pere de Vilamajor, Vilanova del Vallès i Vilalba Sasserra. Vallès Occidental: Badia del Vallès, Barberà del Vallès, Bellaterra, Castellar del Vallès, Castellbisbal, Cerdanyola, Matadepera, Montcada i Reixac, Palau-Solità i Plegamans, Polinyà, Ripollet, Rubí, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Santa Perpètua de Mogoda, Sant Quirze del Vallès, Ullastrell i Terrassa. Maresme: Alella, Arenys de Mar, Arenys de Munt, Argentona, Cabrera de Mar, Cabrils, Caldes d'Estrac, Canet de Mar, Masnou, Mataró, Montgat, Premià de Dalt, Premià de Mar, Sant Andreu de Llavaneres, Sant vicenç de Montalt, Teià, Tiana, Vilassar de Mar i Vilassar de Dalt. Baix Llobregat: Abrera, Castelldefels, Cornellà de Llobregat, El Papiol, El Prat de Llobregat, Esparreguera, Esplugues de Llobregat, Gavà, Molins de Rei, Martorell, Olesa de Montserrat, Pallejà, Sant Andreu de la Barca, Sant Boi de Llobregat, Sant Climent de Llobregat, Santa Coloma de Cervelló, Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Sant Vicenç dels Horts i Viladecans. Bages: Artés, Manresa, Navarcles, el Pont de Vilomara, Sallent, Santpedor, Sant Joan de Vilatorrada, Sant Fruitós del Bages i Sant Vicenç de Castellet. Garraf: Canyelles, Cubelles, Sant Pere de Ribes, Sitges, Vilanova i la Geltrú. Alt Penedès: Santa Margarida i els Monjos, Sant Miquel d’Olèrdola i Vilafranca del Penedès. Barcelonès: Badalona, Hospitalet de Llobregat, Barcelona (08004, 08005, 08006, 08007, 08008, 08011, 08013, 08014, 08015, 08016, 08017, 08018, 08019, 08020, 08021, 08022, 08023, 08024, 08025, 08026, 08027, 08028, 08029, 08030, 08031 08032*, 08034, 08035, 08036, 08037, 08038, 08039, 08040, 08041 i 08042) i Santa Coloma de Gramenet (08921, 08922 i 08923).
  • Fins quan puc confirmar una compra per rebre-la l’endemà en el servei a domicili?
    Es pot confirmar la compra fins hores abans de rebre l’entrega a partir de les 7.00 hores del matí del dia següent.
  • Quin cost té el servei a domicili?
    El preu del servei d’entrega de compra online a domicili és variable. Serà necessari que accedeixis al web per consultar el preu del dia i hora en què t’interessa que et portem la teva compra; mai no superarà els 6,95€ per entrega.
  • La compra mínima és diferent per al servei d’entrega a domicili?
    No, l’import mínim de compra es manté en 35€ per al servei d’entrega a domicili. El mateix mínim de compra aplica a les compres fetes als punts de recollida online.
  • Puc modificar la compra a domicili un cop l'he confirmat?
    Sí, les compres a domicili també disposen d'un període de modificació o canvis. Veuràs indicada al web l'hora de termini fins la qual es poden fer modificacions a la compra. Et recomanem que confirmis la compra escollint el dia i hora d'entrega que més t'encaixin. Després, pots anar modificant la compra al llarg dels dies sense perdre l'hora d'entrega ja seleccionats.
  • No seré a casa a l’hora que havia escollit i ja no puc modificar la meva compra. Què puc fer?
    Serà necessari que ho comuniquis al servei d’atenció al client al telèfon 900 500 005 i, malauradament, haurem de cancel·lar l’entrega de la teva compra. Hauràs de tornar a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que vulguis a partir de l’endemà.
  • M’heu entregat un producte que no volia, què he de fer?
    Pots fer-nos arribar la incidència a clientonline@bonpreu.cat o al telèfon 900 500 005 per facilitar-nos els detalls per tal que puguem gestionar-ho.
Veure-ho tot

Preguntes en el moment de recollir la compra online


Sobre la recollida de la compra...

  • Quan puc recollir la meva compra?
    Pots recollir la teva compra el dia i l’hora que triïs, d’acord amb l’horari d’obertura del punt de recollida escollit. Quan la teva compra estigui preparada per ser recollida, rebràs un SMS informar-te’n. En cas que no puguis recollir la compra a l’hora prevista, te la guardarem fins al tancament del dia següent. Conservarem els productes a la seva temperatura òptima. Aquest retard no té cap recàrrec. Si no vinguessis a recollir-la el dia següent, el pagament no es realitzaria.
  • Puc anar a recollir la compra a una hora diferent a l’escollida?
    Et recomanem que vinguis a recollir la compra a l’hora prevista per tal d’assegurar-te la màxima rapidesa i qualitat del servei. Si vinguessis abans de l’hora triada, sempre i quan la compra estigui preparada, te l’entregaríem. En qualsevol cas, el nostre compromís és entregar-te-la a l’hora que haguessis triat online. Si vinguessis més tard de l’hora marcada, la compra es guardarà fins al tancament del dia següent. Cada producte es conservarà a la seva temperatura òptima fins a la teva arribada. Si no vinguessis a recollir-la el dia següent, el pagament no es realitzaria.
  • Què he de fer si finalment no puc venir a recollir la compra?
    En qualsevol moment, i fins abans de la preparació, pots cancel·lar la compra que has confirmat però que encara no has recollit. Ho pots fer des del teu compte a la secció “Les meves compres”. Després, la pots seguir cancel·lant sempre que ens contactis a Atenció al Client. En cas que no puguis recollir la compra a l’hora prevista, te la guardarem fins al tancament del dia següent. Conservarem els productes a la seva temperatura òptima. Aquest retard no comporta cap recàrrec. Si no vinguessis a recollir-la el dia següent, el pagament no es realitzaria.

Preguntes en el moment de rebre la compra online a domicili


Sobre l'entrega a domicili de la compra...

  • Què passa si no soc a casa quan arribeu amb la compra?
    Et farem una trucada telefònica i et demanarem si hi ha alguna altra persona que pugui recollir la compra online per tu, com per exemple algun veí que visqui a pocs metres. En cas que entreguem la teva compra a algú altre, aquesta persona se’n farà responsable. En cas que no hi siguis i ningú altre pugui recollir-la, també et deixarem una targeta que garantirà que hem passat per casa teva, on s’indicarà el telèfon on has de trucar per gestionar la sol·licitud de nova entrega, per tal que puguem entregar-te-la a l’hora que escullis a partir de l’endemà. També t’oferim l’opció de repetir la compra per tu, només cal que ens ho sol·licitis telefònicament al 900 500 005 i podrem fer la gestió en nom teu.
  • La compra pot arribar a casa abans de l’hora demanada?
    Sempre que sigui possible, ens comprometem a entregar-te la compra a l’interval horari que has seleccionat; en cas que el nostre repartidor de la compra online s’anticipi a l’hora escollida, et farem una trucada telefònica per confirmar si ets a casa.
  • La compra pot arribar a casa després de l’hora demanada?
    Sempre que sigui possible, ens comprometem a entregar-te la compra a l’interval horari que has seleccionat; en cas que es produeixi algun incident que endarrereixi l’entrega, et farem trucada telefònica per confirmar si t’encaixa l’hora a que es preveu que arribem a casa teva. En cas que et resulti impossible esperar fins l’hora en què es preveu que puguem arribar, malauradament haurem de cancel·lar l’entrega de la teva compra. Hauràs de tornar a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que escullis a partir de l’endemà; també t’oferim l’opció de repetir la compra per tu, només cal que ens ho sol·licitis telefònicament al 900 500 005 i podrem fer la gestió en nom teu.
  • He trobat una targeta informativa del servei online a la bústia, què he de fer?
    Pots trucar al número de telèfon que s’indica a la targeta que t’hem entregat per tal de gestionar-ho; serà necessari que tornis a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que vulguis a partir de l’endemà.
  • Puc deixar algú altre disponible per rebre la compra?
    Sí, pot rebre’ns alguna altra persona al teu domicili. Cal que tinguis en compte que si la teva compra online inclou begudes alcohòliques, no les podrem entregar a menors d’edat. En cas que no siguis a casa en el moment en què arribem, et farem una trucada telefònica i podràs indicar-nos si algun veí/veïna que visqui a pocs metres pot recollir la compra per tu. En cas que entreguem la teva compra a algú altre, aquesta persona se’n farà responsable.
  • Veig poques hores d’entrega disponibles, per què?
    En cas que no vegis totes les hores d’entrega disponibles en dies de servei ( de dilluns a diumenge de 7.00 a 22.00 hores), és perquè ja estan plens aquells intervals horaris i, per tant, no ens resulta possible portar-te la compra a aquella hora. T’informem que, per evitar trobar-te amb aquesta situació, pots escollir el dia i hora de compra que vulguis i validar la compra. Després, la podràs modificar i anar afegint a la teva compra tots els productes que vulguis. Per fer-ho, cal que escullis la franja horària que prefereixis, afegeixis alguns articles (fins arribar als 35€ de compra mínima) i validis la compra; més tard, podràs modificar-la tants cops com vulguis.

Preguntes després de l'entrega de la compra online


Sobre les devolucions...

  • Com puc rebre la devolució de l’import d’un producte?
    Només ens ho has de fer saber contactant amb Atenció al Client. Ens pots trucar al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies de l’any o escriure’ns a clientonline@bonpreu.cat i identificar la teva compra i la incidència trobada. Amb nosaltres, tens garantia de devolució.
  • He de parlar sempre amb Atenció al Client per gestionar una devolució?
    Si prefereixes que et gestionem la devolució presencialment, també et pots adreçar a qualsevol establiment o punt de recollida Bonpreu Esclat amb el tiquet de compra online.
  • Com puc aconseguir el tiquet de devolució?
    Un cop identificat, només has d’accedir a la secció “Les meves compres” i prémer el botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un fitxer amb el tiquet final de compra i els possibles tiquets de devolucions posteriors.
  • Com fer-vos arribar suggeriments o consultes?
    Per a qualsevol suggeriment o consulta, tens a la teva disposició les següents formes de contacte: Per correu electrònic: clientonline@bonpreu.cat o atencioalclient@bonpreu.cat o per telèfon: 900 500 005

Sobre la factura...

  • Com puc aconseguir el tiquet de compra?
    Dins la pàgina de compra online, el trobaràs dins del teu compte client. Concretament, dins la secció “Les meves compres”, accedint a la compra en qüestió i prement el botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un fitxer amb el tiquet final de compra.
  • Com puc demanar la factura de la meva compra?
    Un cop realitzat el pagament, pots escriure a factura@bonpreu.cat indicant les dades fiscals i adjuntant el tiquet de compra. Des d’aquesta mateixa adreça de correu electrònic, pots activar el servei de facturació per rebre el resum mensual de forma automàtica.

Continues amb dubtes?