Tria una data i hora d'entrega per comprovar la disponibilitat del servei online a la teva zona

Sobre la navegació

Preguntes durant la compra online


Sobre la navegació...

  • Quin és l’import de compra mínima?
    Per poder avançar en la confirmació de la teva compra, hi ha de constar una cistella de 35 € o més. Després, es poden aplicar vals i altres descomptes sense que el compromís d’aquest import arribi fins al final.
  • Com puc comprar més ràpid?
    Accedeix a la secció dels teus preferits per tornar a comprar els productes que compres habitualment. També pots afegir a la cistella els productes d’una compra anterior. Només has d’accedir a la secció “Les meves compres” i entrar al detall de la compra que t’interessi. A dins, trobaràs l’opció “Comprar tots els productes de nou”. Se t’afegiran els articles en les quantitats que havies comprat.
  • Com puc afegir o eliminar productes dels meus preferits?
    Per defecte, hi trobaràs els productes que compris més habitualment per tal de poder comprar de manera més ràpida i còmoda. De tota manera, sempre pots afegir o treure un producte als teus preferits entrant al detall del producte i clicant als botons “Afegir als meus preferits” o “Eliminar dels preferits”.
  • Des de quins dispositius puc fer la compra online?
    Pots comprar des del web navegant des de qualsevol dispositiu (ordinador, smartphone, tablet...). La web s’adapta a qualsevol dispositiu per tal que la teva experiència de compra sigui satisfactòria. També, et pots descarregar l'App de compra per tal de comprar més còmodament i des de qualsevol lloc!La trobaràs disponible per a descarregar gratuïtament a Apple Store i Playstore
  • Com puc confirmar la meva cistella de la compra?
    Només has de clicar al botó “Validar compra”, tria el mètode d'entrega de la teva compra, el dia i l’hora que vols tenir la teva compra preparada i indica les dades de pagament.
  • Com puc saber si he confirmat correctament la meva compra?
    Després de cada validació de compra, rebràs un correu electrònic amb el resum i les informacions principals. Cada cop que la modifiquis, actualitzarem aquesta informació per tal que sempre disposis d’una confirmació de compra.
  • Com puc aconseguir el tiquet de compra?
    Un cop identificat, només has d’accedir a la secció “Les meves compres” i prémer el botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un document amb el tiquet final de compra i els possibles tiquets de devolucions posteriors.
  • Com puc aconseguir el tiquet de devolució?
    Un cop identificat, només has d’accedir a la secció “Les meves compres” i prémer el botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un fitxer amb el tiquet final de compra i els possibles tiquets de devolucions posteriors.
  • Per què el contingut de l'App de compra online està en un idioma diferent?
    L’idioma del contingut de l’App ve predeterminat en funció del que tinguis establert en el teu dispositiu mòbil.
Tornar enrere