Omet i vés al contingutOmet i vés a la cercaOmet i vés al peu de pàgina
Valida la compra
Nombre total de productes al carretó 0. Quantitat al carretó 0,00 €.Mínim: 35,00 €

Inici - Atenció client - Preguntes freqüents - Sobre la navegació

Sobre la navegació

Preguntes durant la compra online


Sobre la navegació

  • Quin és l’import de compra mínima?
    Per poder avançar en la confirmació de la teva compra, hi ha de constar una cistella de 35 € o més.
  • Des de quins dispositius puc fer la compra online?
    Pots comprar des del web navegant des de qualsevol dispositiu (ordinador, smartphone, tablet...). La web s’adapta a qualsevol dispositiu per tal que la teva experiència de compra sigui satisfactòria. També, et pots descarregar l'App de compra per tal de comprar més còmodament i des de qualsevol lloc! La trobaràs disponible per a descarregar gratuïtament a Apple Store i Playstore.
  • Per què el contingut de l'App de compra online està en un idioma diferent?
    L’idioma del contingut de l’App ve predeterminat en funció del que tinguis establert en el teu dispositiu mòbil.
  • Com puc confirmar la meva cistella de la compra?
    Només has de clicar al botó “Validar compra”, tria el mètode d'entrega de la teva compra, el dia i l’hora que vols tenir la teva compra preparada i indica les dades de pagament.
  • Com puc saber si he confirmat correctament la meva compra?
    Després de cada validació de compra, rebràs un correu electrònic amb el resum i les informacions principals. Cada cop que la modifiquis, actualitzarem aquesta informació per tal que sempre disposis d’una confirmació de compra.
  • Com puc visualitzar el tiquet de compra?
    Un cop identificat, només has d’accedir a la secció “Les meves compres” i prémer el botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un document amb el tiquet final de compra i els possibles tiquets de devolucions posteriors.
Tornar enrere

Continues amb dubtes?