Tria una data i hora d'entrega per comprovar la disponibilitat del servei online a la teva zona
Compra mínima: 35,00 €

Preguntes freqüents

Preguntes durant la compra online


Sobre canvis i modificacions a la compra...

  • Què puc fer si m’he descuidat algun producte a la compra? I si en vull treure algun?
    Pots afegir-los a la mateixa compra fins hores abans de l’entrega. Accedeix a la teva secció “Les meves compres” i clica a l’opció “Modifica la compra”. Afegeix-hi les unitats i productes que desitgis i desa els canvis. Després, podràs tornar a confirmar la compra amb només tres clics! L’hora límit per afegir canvis i modificacions a cada compra es comunica en els correus electrònics i a la mateixa web quan es consulta el detall de la compra a la secció “Les meves compres”. Si vols treure algun producte pots fer la modificació de la mateixa manera fins hores abans de la preparació. Si ja no arribes a temps de fer la modificació, et pots esperar a desdir-te del producte durant l’entrega o ens ho pots fer saber al Servei d’Atenció al Client per tal que ho gestionem. Estem a la teva disposició les 24 hores els 365 dies de l’any al telèfon 900 500 005.
  • Puc cancel·lar la compra?
    Fins hores abans de la preparació, pots cancel·lar la compra que has confirmat però que encara no t’hem entregat. Ho pots fer des del teu compte a la secció “Les meves compres” clicant al botó “Cancel·la la compra”. Després, la pots seguir cancel·lant sempre que ens contactis a Atenció al Client. En el moment de l’entrega, també et pots desdir de tot allò que ja no necessitis o no et satisfaci. Només pagaràs pel producte entregat. Les compres cancel·lades no comporten cap recàrrec.
  • Puc canviar el dia i l’hora d’una compra ja confirmada?
    Sí. Mentre dura el procés de modificacions pots triar un nou dia i hora d’entrega o un nou mètode d’entrega de la compra. Pots modificarl'adreça on rebre la compra o el punt de recollida on anar-la a buscar. Un cop passat aquest període, ja no es pot modificar aquesta compra ni les característiques de la seva entrega. Si no t’encaixen les condicions que vas triar online per a la teva compra, truca’ns al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any i ho gestionarem.
  • Puc canviar el centre de recollida d’una compra ja confirmada?
    Sí. Mentre dura el procés de modificacions pots triar un nou dia i hora d’entrega o un nou mètode d’entrega de la compra. Pots modificar el punt de recollida on anar-la a buscar. Un cop passat aquest període, ja no es pot modificar aquesta compra ni les característiques de la seva entrega. Si no t’encaixen les condicions que vas triar online per a la teva compra, truca’ns al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any i ho gestionarem.
  • No seré a casa a l’hora que havia escollit i ja no puc modificar la meva compra. Què puc fer?
    Serà necessari que ho comuniquis al servei d’atenció al client al telèfon 900 500 005 i, malauradament, haurem de cancel·lar l’entrega de la teva compra. Hauràs de tornar a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que vulguis a partir de l’endemà; també t’oferim l’opció de repetir la compra per tu, només cal que ens ho sol·licitis telefònicament i podrem fer la gestió en nom teu.
Tornar enrere