Omet i vés al contingutOmet i vés a la cercaOmet i vés al peu de pàgina
Valida la compra
Nombre total de productes al carretó 0. Quantitat al carretó 0,00 €.Mínim: 35,00 €

Inici - Atenció client - Preguntes freqüents - Sobre el registre i compte client

Sobre el registre i compte client

Preguntes durant la compra online


Sobre el registre i compte client

  • He de registrar-me per poder comprar?
    Sí, per tal de procedir amb la compra, necessitem que ens confirmis la teva identitat i un telèfon mòbil de contacte. Amb aquestes informacions, podrem servir-te la compra online amb les màximes garanties.
  • Què he de fer si no puc registrar-me?
    Revisa que les dades facilitades estiguin ben escrites i si l’error persisteix, valida que estàs al formulari que pertoca:

    Si no disposes de targeta client Bonpreu i Esclat, clica al botó “Registra't” i després a l’opció “No tinc targeta client Bonpreu Esclat”. Només caldrà que emplenis el formulari.

    Si ja disposes de targeta client Bonpreu i Esclat, clica al botó “Registra't” i després a l’opció “Sí que tinc targeta client Bonpreu Esclat”. Indica-hi el teu DNI i el número de la targeta client. Només caldrà que indiquis les teves dades de contacte i triïs les claus d’accés.

    Si ja disposes de targeta client i ja estàs registrat al servei online, a l’app Bonpreu Esclat o a l’espai privat de la web www.bonpreuesclat.com, ja tens un usuari i contrasenya per identificar-te. Clica al botó “Identifica’t” i indica el correu electrònic i la contrasenya amb què accedeixes habitualment a Bonpreu Esclat, ja sigui a l’app, la web o el servei online. No t’has de registrar de nou, només caldrà que t’identifiquis. Davant de qualsevol dubte, estem a la teva disposició al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any.
  • Què he de fer si he oblidat la contrasenya o clau d’accés?
    Clica al botó “Identifica’t”. Seguidament, clica sobre la frase “He oblidat la meva contrasenya. Recuperar-la aquí”.
  • Per què em diu que ha fallat la identificació del meu usuari i contrasenya?
    Revisa que les dades del correu electrònic i la contrasenya facilitades estiguin ben escrites. Si l’error persisteix, pots dur a terme el procés de “Recordar contrasenya” per recuperar les claus d’accés. Tingues present que es poden identificar directament les persones que ja estan registrades al servei online o l’app i web de Bonpreu Esclat. Si tens targeta client Bonpreu Esclat però no tens un usuari amb contrasenya amb nosaltres, primer caldrà que et registris. Davant de qualsevol dubte, estem a la teva disposició al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any.
  • Què he de fer si he oblidat la contrasenya o clau d’accés?
    Clica al botó “Identifica’t”. Seguidament, clica sobre la frase “He oblidat la meva contrasenya. Recuperar-la aquí”.
  • Com puc actualitzar les meves dades personals?
    Pots actualitzar-les des de la secció “El meu compte", que trobaràs a la part superior dreta de la pàgina principal. Per a la resta de gestions de modificacions de dades i de targeta client, t’has d’adreçar a l’establiment i te les gestionarem al moment. També pots fer aquestes gestions des de l’Espai Privat de la pàgina web: https://www.bonpreuesclat.cat/modificacio-dades-targeta-client
  • Com puc deixar de rebre avisos de les meves compres online?
    Des del teu compte client, clicant a “Comunicacions” dins la secció “Les meves dades”, pots activar i desactivar el permís per rebre les comunicacions i avisos per SMS sobre l’estat de la teva compra online.
  • Com puc activar o desactivar les comunicacions comercials?
    Et pots identificar i accedir a “El meu compte” a la part superior dreta de la pàgina principal. Després, clica per accedir a la zona de “Comunicacions”, on podràs desactivar les comunicacions comercials existents.
  • Per què no he rebut els correus de confirmació de compra i el seu seguiment?
    Revisa que l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes a la web per comprar online estigui ben escrita. Revisa també si reps les nostres comunicacions a la teva carpeta de correu no desitjat (spam). En cas afirmatiu, obre un dels correus rebuts i marca’ns com a remitent de confiança per tal de rebre’ls correctament a partir d’ara. Si no es dona cap dels casos anteriors, contacta amb Atenció al Client per resoldre la situació.
  • Com puc cancel·lar el meu compte?
    Podràs exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació i portabilitat o a no ser objecte de decisions íntegrament automatitzades, enviant la teva sol·licitud a l’adreça de correu electrònic seguretatlopd@bonpreu.cat o per correu postal a Ctra. C-17 Km. 73, 08508 Les Masies de Voltregà, o bé trucant al telèfon 900 500 005.
  • Com puc afegir una targeta bancària de pagament al meu compte?
    Des del teu compte client, clicant a “Dades de pagament” dins la secció “Les meves dades”, veuràs un botó des del qual afegir les dades de la targeta bancària. També ho pots fer durant el procés de compra, a l’últim pas abans de confirmar la compra.
Tornar enrere

Continues amb dubtes?