-
M’he de registrar per poder comprar?
Sí, per tal de procedir amb la compra, necessitem que ens confirmis la teva identitat i un telèfon mòbil de contacte. Amb aquestes informacions, podrem servir-te la compra online amb les màximes garanties.
-
Per què em diu que ha fallat la identificació del meu usuari i contrasenya?
Revisa que les dades del correu electrònic i la contrasenya facilitades estiguin ben escrites. Si l’error persisteix, pots dur a terme el procés de “Recuperar contrasenya”. Tingues present que es poden identificar directament les persones que ja estan registrades al servei online o l’app i web de Bonpreu Esclat. Si tens targeta client Bonpreu Esclat però no tens un usuari amb contrasenya amb nosaltres, primer caldrà que et registris. Davant de qualsevol dubte, estem a la teva disposició al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any.
-
He oblidat la contrasenya o clau d’accés
Clica al botó “Identifica’t”. Seguidament, clica sobre la frase “He oblidat la meva contrasenya. Recuperar-la aquí”. Segueix els passos indicats per recuperar la teva contrasenya. Davant de qualsevol dubte, estem a la teva disposició al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any.
-
No puc registrar-me
Revisa que les dades facilitades estiguin ben escrites. Si l’error persisteix, valida que estàs en el formulari que pertoca:
- Si no disposes de targeta client Bonpreu i Esclat, clica al botó “Registra't” i després a l’opció “No tinc targeta client Bonpreu Esclat”. Només caldrà que emplenis el formulari.
- Si ja disposes de targeta client Bonpreu i Esclat, clica al botó “Registra't” i després a l’opció “Sí que tinc targeta client Bonpreu Esclat”. Indica-hi el teu DNI i el número de la targeta client. Només caldrà que indiquis les teves dades de contacte i triïs les claus d’accés.
- Si ja disposes de targeta client i ja estàs registrat al servei online, a l’app Bonpreu Esclat o a l’espai privat de la web www.bonpreuesclat.com, ja tens un usuari i contrasenya per identificar-te. Clica al botó “Identifica’t” i indica el correu electrònic i la contrasenya amb què accedeixes habitualment a Bonpreu Esclat, ja sigui a l’app, la web o el servei online. No t’has de registrar de nou, només caldrà que t’identifiquis.
Davant de qualsevol dubte, estem a la teva disposició al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any.