Tria una data i hora d'entrega per comprovar la disponibilitat del servei online a la teva zona
Compra mínima: 35,00 €

Preguntes freqüents

Preguntes durant la compra online


Sobre el preu i el pagament...

  • Els preus són comparables als del supermercat/hipermercat?
    Sí. Els preus aplicats als productes són els mateixos que podràs trobar als supermercats Bonpreu Esclat, si bé hi poden haver algunes variacions segons les ofertes o promocions puntuals vigents.
  • Quines són les formes de pagament acceptades?
    Les compres es poden pagar amb targeta de crèdit o dèbit VISA o Mastercard. També acceptem targetes de pagament virtuals Visa o Mastercard.
  • És un servei gratuït?
    En el cas que triïs l’opció d’entrega de la compra a domicili, es cobrarà un cost pel servei que no serà fix i que es detallarà a cada compra que efectuïs, si bé el cost màxim serà de 6,99€. En el cas que recullis la compra a un dels nostres punts de recollida, el cost varia entre 1€ i 1,95€. Aquests imports inclouen la preparació de la compra, les bosses i l’entrega sigui a domicili o al punt de recollida. Existeix una promoció de servei gratuït a les 5 primeres compres d'entrega a domicili exclusivament. L’import del servei d’entrega a domicili es cobrarà i, immediatament després, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com. Aquesta promoció està vigent fins el 30 de setembre de 2019 i pot ser prorrogable. Les compres fetes en els punts de recollida online no estan incloses en aquesta promoció.
  • En quin moment pagaré la compra online?
    Quan validis la compra des de la web o app de Bonpreu Esclat online, ens facilitaràs les dades del pagament de la compra (targeta bancària). Amb aquesta informació, efectuarem una comprovació bancària de 0,01€ per confirmar que les dades de pagament facilitades són lícites i correctes per procedir. No obstant, el pagament s’efectuarà per l’import total de la compra un cop te l’hàgim entregat i hagis confirmat presencialment que els productes servits et satisfan.
  • Quan es realitza el pagament de la compra?
    El pagament de la compra es realitza un cop confirmis la compra a la recollida, després que hagis pogut repassar l’entrega i comprovar que el producte et satisfà. Revisa tots els productes a la recollida de la compra sense cap compromís!
  • Per què tinc un càrrec de 0,01 €?
    Abans de l’entrega, comprovem amb l’entitat bancària que les dades facilitades com a mètode de pagament són correctes. Aquest import de 0,01€ es retorna uns dies després.
  • Puc pagar en efectiu quan reculli la compra?
    Per seguretat i efectivitat en el servei, només treballem amb pagaments realitzats amb targeta (Visa, Mastercard, Visa Electron). D’aquesta manera, es garanteix al client el cobrament exacte de la compra i la rapidesa en la recollida de la compra.
  • És segur pagar per Internet amb la targeta de pagament?
    El pagament es fa amb total seguretat a la nostra web. El nostre servidor web utilitza tecnologia SSL, la qual aporta una fiabilitat completa al nostre comerç electrònic. La tecnologia SSL encripta, des de la seva entrada, les teves dades bancàries i contrasenyes. Així, resulta impossible llegir-les durant la seva transmissió per Internet. L’única informació que circula després per la nostra web és un número associat a la teva targeta que no permet, en cap cas, identificar el número de targeta. Alhora, treballem amb el procediment 3D Secure, la nova forma de pagament desenvolupada per Visa i Mastercard que permet realitzar les compres online de manera segura, ja que autentifica el comprador via codi SMS o codi de la targeta de coordenades com a legítim titular de la targeta bancària que s’està utilitzant.
  • Si vull anul·lar la compra, com puc cancel·lar el pagament?
    El pagament es realitza després de la recollida de la compra. Si cancel·les la teva compra abans de recollir-la, el pagament encara no s’haurà fet efectiu. Les compres cancel·lades no comporten cap recàrrec.
  • Què inclou el cost del servei?
    El cost del servei és el càrrec per preparar la compra, embossar-la, carregar-la al cotxe o entregar-te-la a la porta de casa, i varia segons el dia de la setmana.
  • Per què la meva targeta de pagament no funciona?
    Les compres es poden pagar amb targeta de crèdit o dèbit VISA o Mastercard. Valida que la teva targeta bancària sigui un dels mètodes de pagament acceptats. En aquest cas, valida que no estigui caducada i que el CVV introduït sigui el correcte. Per a qualsevol dubte en el pagament, estem a la teva disposició les 24 hores els 365 dies de l’any al telèfon 900 500 005.
  • Per què es carrega un cost en concepte de bosses?
    D’acord amb el vigent Decret legislatiu 1/2009, de 21 de juliol, les bosses de plàstic han de cobrar-se i no es poden lliurar gratuïtament, per la qual cosa a l’import de la compra s’ha de carregar el corresponent cost en concepte de bosses. Aquest cost queda inclòs en el cost del servei.
  • Es reciclen aquestes bosses? Es tornen a utilitzar?
    Sí. El 100% de les bosses es reutilitzen per a feines internes del magatzem i, després, es reciclen.
  • Podeu fer l’entrega de la compra sense les bosses?
    Et podem carregar els productes al cotxe sense les bosses si així ho sol·licites a l’entrega dels punts de recollida online. A més, tant al servei a domicili com en els punts de recollida online, sempre ens pots retornar les bosses de la compra anterior durant l'entrega.
Tornar enrere