-
Com puc deixar de rebre avisos de les meves compres online?
Des del teu compte client, clicant a “Comunicacions” dins la secció “Les meves dades”, pots activar i desactivar el permís per rebre les comunicacions i avisos per SMS sobre l’estat de la teva compra online.
-
Com puc activar o desactivar les comunicacions comercials?
Et pots identificar i accedir a “El meu compte” a la part superior dreta de la pàgina principal. Després, clica per accedir a la zona de “Comunicacions”, on podràs desactivar les comunicacions comercials existents.
-
Com puc actualitzar les meves dades personals?
Al servei online de Bonpreu Esclat pots actualitzar les teves dades personals que utilitzem per oferir-te el servei de compra online. Pots actualitzar-les des de la secció “El meu compte", que trobaràs a la part superior dreta de la pàgina principal. Per a la resta de gestions de modificacions de dades i de targeta client, t’has d’adreçar a l’establiment i te les gestionarem al moment. També pots fer aquestes gestions des de l’Espai Privat de la pàgina web: https://www.bonpreuesclat.cat/modificacio-dades-targeta-client
-
Per què no he rebut els correus de confirmació de compra i el seu seguiment?
Revisa que l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes a la web per comprar online estigui ben escrita. Revisa també si reps les nostres comunicacions a la teva carpeta de correu no desitjat (spam). En cas afirmatiu, obre un dels correus rebuts i marca’ns com a remitent de confiança per tal de rebre’ls correctament a partir d’ara. Si no es dona cap dels casos anteriors, contacta amb Atenció al Client per resoldre la situació.
-
Com puc afegir una targeta bancària de pagament al meu compte?
Des del teu compte client, clicant a “Dades de pagament” dins la secció “Les meves dades”, veuràs un botó des del qual afegir les dades de la targeta bancària. També ho pots fer durant el procés de compra, a l’últim pas abans de confirmar la compra.
-
Com puc cancel·lar el meu compte?
Podràs exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació i portabilitat o a no ser objecte de decisions íntegrament automatitzades, enviant la teva sol·licitud a l’adreça de correu electrònic seguretatlopd@bonpreu.cat o per correu postal a Ctra. C-17 Km. 73, 08508 Les Masies de Voltregà, o bé trucant al telèfon 900 500 005
-
Què puc fer si he perdut la targeta client?
En cas que perdis la teva targeta de client Esclat online, pots demanar-nos-en una de nova des dels punts de recollida online o en qualsevol supermercat Bonpreu Esclat. Te l’entregarem al moment!
-
Com puc aconseguir la meva targeta client?
Només t'has de dirigir a qualsevol dels nostres establiments i te l'entregaran al moment! Des de qualsevol dels nostres supermecats i punts de recollida online.