Català
Navega

Preguntes freqüents

Protocol segur COVID-19:



Als nostres establiments Bonpreu i Esclat incloent el servei de compra online hem rebut la certificació “Protocol segur COVID-19”. La certificació otorgada per la companyia TÜV Rheinland identifica aquells establiments i espais que compleixen els estàndards més exigents per combatre i prevenir el coronavirus.

Troba indicades les instruccions d'entrega de la teva compra online:


  • Mesures de seguretat a tenir en compte per una compra a domicili:
    Tingues en compte les següents mesures de seguretat: mantingues la porta del teu domicili tancada durant l'entrega; et deixarem la compra al replà; en qualsevol situació, mantingues la distància de seguretat de 2 metres amb el nostre equip; provisionalment, no acceptem retorn de bosses ni de producte.
  • Si tens una compra online pendent de recollir a un dels nostres punts de recollida:
    Mantingues la distància de seguretat de 2 metres amb el nostre equip i els altres client. Nosaltres et carregarem la compra al cotxe. Aquestes són mesures temporals necessàries per garantir la seguretat i el bon servei a tots els nostres clients i treballadors del punt de recollida online.
  • Tinc una compra pendent d'arribar a casa però encara no han arribat, què he de fer?
    Si no pots rebre la compra més tard de la hora que has demanat i tampoc ho pot fer cap persona de la teva mateixa llar, ens pots contactar a Atenció al Client per gestionar-ho. Si no és aquest cas, tingues present que treballem per entregar les compres online el dia que s'han demanat.
  • Tinc una compra online pendent de recollir a un punt de recollida, estarà a punt?
    També, et recordem que, si tens els permisos de comunicacions activats, rebràs un SMS quan la teva compra estigui a punt per ser recollida. Finalment, tingues presents les següents mesures quan recullis la teva compra online: mantingues la distància de seguretat de 2 metres amb el nostre equip i els altres clients.
  • Rebré tot el producte que he demanat?
    En cas que la teva compra tingui algun producte no disponible, rebràs un email informant-te'n el mateix dia que tens programada l'entrega. Si tenim algun producte substitut disponible te l'inclourem a la teva compra. Si no tenim cap producte similar disponible, aquest producte no estarà inclòs a la teva compra i tampoc el pagaràs. Els nostres equips treballen per garantir estoc. Ens disculpem per les molèsties i us agraïm la col•laboració.
  • A quines zones serviu a domicili?
    Pots rebre la teva compra online a Osona:Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta; Gironès: Girona, Salt, Vilablareix i Fornells de la Selva; Vallès oriental: Granollers, Les Franqueses del Vallès, Canovelles, Mollet del Vallès, Sta. Perpètua de Mogoda i Parets del Vallès; Vallès occidental: Terrassa, Matadepera, Sabadell, Sant Quirze del Vallès, Barberà del Vallès, Sant Cugat del Vallès, Rubí, Bellaterra i Badia del Vallès
    Més informació de les zones amb servei a domicili
  • Els punts de recollida online estan oberts?
    Sí, pots recollir la teva compra online prèviament ja confirmada. Pots consultar el detall de punts de recollida online disponibles i la seva localització fent clic aquí:
    Consulta l'adreça i l'horari dels punts de recollida online
  • S'ha cancel•lat la meva compra online, què he de fer?
    Pots validar una nova compra quan disposem de noves hores d'entrega en els propers dies.
  • Per a qualsevol suggeriment o consulta, tens a la teva disposició les següents formes de contacte: Per correu electrònic: clientonline@bonpreu.cat o per telèfon: 900 500 005