Català
Navega

Preguntes freqüents

Troba indicades les instruccions d'entrega de la teva compra online:


  • Si tens una compra online per rebre a domicili tingues present que:
    Mantingues la distància de seguretat de 2 metres amb el nostre equip.
  • Si tens una compra online pendent de recollir a un dels nostres punts de recollida tingues present les següents indicacions:
    Mantingues la distància de seguretat de 2 metres amb el nostre equip i els altres clients.
  • Tinc una compra pendent d'arribar a casa però encara no han arribat, què he de fer?
    És possible que es produeixin alteracions en el servei a causa de l'alta demanda, les quals poden provocar retards en l'entrega de la teva compra online. Si no pots rebre la compra més tard de la hora que has demanat i tampoc ho pot fer cap persona de la teva mateixa llar, ens pots contactar a Atenció al Client per gestionar-ho. Si no és aquest cas, tingues present que treballem per entregar les compres online el dia que s'han demanat.
  • Tinc una compra online pendent de recollir a un punt de recollida, estarà a punt?
    És possible que es produeixin alteracions en el servei a causa de l'alta demanda, les quals poden provocar retards en l'entrega de la teva compra online en el punt de recollida que vas seleccionar. També, et recordem que, si tens els permisos de comunicacions activats, rebràs un SMS quan la teva compra estigui a punt per ser recollida. Finalment, tingues presents les següents mesures quan recullis la teva compra online: mantingues la distància de seguretat de 2 metres amb el nostre equip i els altres clients.
  • Rebré tot el producte que he demanat?
    A causa de l'alta demanda i l'excepcionalitat de la situació actual, és probable que hi hagi productes que hagis demanat i que no tinguem a disposició el dia que et preparem la compra. En cas que la teva compra tingui algun producte no disponible, rebràs un email informant-te'n el mateix dia que tens programada l'entrega. Si tenim algun producte substitut disponible te l'inclourem a la teva compra. Si no tenim cap producte similar disponible, aquest producte no estarà inclòs a la teva compra i tampoc el pagaràs. Els nostres equips treballen per garantir estoc. Ens disculpem per les molèsties i us agraïm la col•laboració.
  • A quines zones serviu a domicili?
    Pots rebre la teva compra online a Osona:Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta; Gironès: Girona, Salt, Vilablareix i Fornells de la Selva; Vallès oriental: Granollers, Les Franqueses del Vallès, Canovelles, Mollet del Vallès, Sta. Perpètua de Mogoda i Parets del Vallès; Vallès occidental: Terrassa, Matadepera, Sabadell, Sant Quirze del Vallès, Barberà del Vallès, Sant Cugat del Vallès, Rubí, Bellaterra i Badia del Vallès
    Més informació de les zones amb servei a domicili
  • Els punts de recollida online estan oberts?
    Sí, pots recollir la teva compra online prèviament ja confirmada. Pots consultar el detall de punts de recollida online disponibles i la seva localització fent clic aquí:
    Consulta l'adreça i l'horari dels punts de recollida online
  • S'ha cancel•lat la meva compra online, què he de fer?
    Pots validar una nova compra quan disposem de noves hores d'entrega en els propers dies.
  • Per a qualsevol suggeriment o consulta, tens a la teva disposició les següents formes de contacte: Per correu electrònic: clientonline@bonpreu.cat o per telèfon: 900 500 005