Català
Navega

Preguntes freqüents

Protocol segur COVID-19:



Als nostres establiments Bonpreu i Esclat incloent el servei de compra online hem rebut la certificació “Protocol segur COVID-19”. La certificació otorgada per la companyia TÜV Rheinland identifica aquells establiments i espais que compleixen els estàndards més exigents per combatre i prevenir el coronavirus.

Troba indicades les instruccions d'entrega de la teva compra online:


  • Si tens una compra online per rebre a domicili:
    Mantingues la distància de seguretat de 2 metres amb el nostre equip.
  • Mesures de seguretat a tenir en compte per una compra a domicili:
    Si l'entrega a domicili és a Terrassa, Sabadell, St. Cugat del Vallès, Barberà del Vallès, Badia del Vallès, Matadepera, Bellaterra, St. Quirze del Vallès o Rubí, tingues en compte les següents mesures de seguretat: mantingues la porta del teu domicili tancada durant l'entrega; et deixarem la compra al replà; en qualsevol situació, mantingues la distància de seguretat de 2 metres amb el nostre equip; provisionalment, no acceptem retorn de bosses ni de producte.
  • Si tens una compra online pendent de recollir a un dels nostres punts de recollida:
    Mantingues la distància de seguretat de 2 metres amb el nostre equip i els altres clients.
  • Si tens una compra online pendent de recollir al punt de recollida de Sant Joan Despi:
    Provisionalment, no s'accepten devolucions en aquest punt de recollida online, no es poden revisar productes durant l'entrega de la compra, ni recollirem bosses. Nosaltres et carregarem la compra al cotxe. Aquestes són mesures temporals necessàries per garantir la seguretat i el bon servei a tots els nostres clients i treballadors del punt de recollida online de Sant Joan Despi.
  • Tinc una compra pendent d'arribar a casa però encara no han arribat, què he de fer?
    Si no pots rebre la compra més tard de la hora que has demanat i tampoc ho pot fer cap persona de la teva mateixa llar, ens pots contactar a Atenció al Client per gestionar-ho. Si no és aquest cas, tingues present que treballem per entregar les compres online el dia que s'han demanat.
  • Tinc una compra online pendent de recollir a un punt de recollida, estarà a punt?
    També, et recordem que, si tens els permisos de comunicacions activats, rebràs un SMS quan la teva compra estigui a punt per ser recollida. Finalment, tingues presents les següents mesures quan recullis la teva compra online: mantingues la distància de seguretat de 2 metres amb el nostre equip i els altres clients.
  • Rebré tot el producte que he demanat?
    En cas que la teva compra tingui algun producte no disponible, rebràs un email informant-te'n el mateix dia que tens programada l'entrega. Si tenim algun producte substitut disponible te l'inclourem a la teva compra. Si no tenim cap producte similar disponible, aquest producte no estarà inclòs a la teva compra i tampoc el pagaràs. Els nostres equips treballen per garantir estoc. Ens disculpem per les molèsties i us agraïm la col•laboració.
  • A quines zones serviu a domicili?
    Pots rebre la teva compra online a Osona:Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta; Gironès: Girona, Salt, Vilablareix i Fornells de la Selva; Vallès oriental: Granollers, Les Franqueses del Vallès, Canovelles, Mollet del Vallès, Sta. Perpètua de Mogoda i Parets del Vallès; Vallès occidental: Terrassa, Matadepera, Sabadell, Sant Quirze del Vallès, Barberà del Vallès, Sant Cugat del Vallès, Rubí, Bellaterra i Badia del Vallès
    Més informació de les zones amb servei a domicili
  • Els punts de recollida online estan oberts?
    Sí, pots recollir la teva compra online prèviament ja confirmada. Pots consultar el detall de punts de recollida online disponibles i la seva localització fent clic aquí:
    Consulta l'adreça i l'horari dels punts de recollida online
  • S'ha cancel•lat la meva compra online, què he de fer?
    Pots validar una nova compra quan disposem de noves hores d'entrega en els propers dies.
  • Per a qualsevol suggeriment o consulta, tens a la teva disposició les següents formes de contacte: Per correu electrònic: clientonline@bonpreu.cat o per telèfon: 900 500 005