Tria una data i hora d'entrega per comprovar la disponibilitat del servei online a la teva zona
Compra mínima: 35,00 €

Preguntes freqüents

A causa de l’alta demanda al servei online, poden haver-hi alteracions en el servei. Treballem perquè siguin les mínimes i per entregar les compres online amb les millors condicions.


Servim cada dia totes les compres online confirmades i treballem per fer-ho amb les millors condicions possibles. Els punts de recollida online estan oberts i disponibles per a fer entregues de compres online confirmades prèviament.

  • Es pot comprar online?
    Hi ha poca disponibilitat d'hores d'entrega. Consulta el primer dia disponible clicant a "TRIA DATA".
  • Què passa si ja tenia una compra online confirmada?
    La falta de disponibilitat no afecta a la teva compra online ja validada. Treballarem per entregar-te la compra que ja tenies confirmada el dia que havies demanat.
  • Si tens una compra online per rebre a domicili tingues present les següents indicacions durant l'entrega:
    Has de rebre la compra amb la porta del teu domicili tancada. Els nostres professionals deixaran la compra al replà. En qualsevol situació, mantingues la distància de seguretat d'1,5 metres amb el nostre equip.
  • Si tens una compra online pendent de recollir a un dels nostres punts de recollida tingues present les següents indicacions:
    Nosaltres et carregarem la compra al teu vehicle. Si et cal sortir del cotxe, mantingues la distància de seguretat d'1,5 metres amb el nostre equip i els altres clients. Evita recollir la compra en família o grup.
  • Tinc una compra pendent d'arribar a casa però encara no han arribat, què he de fer?
    Treballem per entregar totes les compres que preparem. Tanmateix, és possible que es produeixin alteracions en el servei a causa de l'alta demanda, les quals poden provocar retards en l'entrega de la teva compra online. Si no pots rebre la compra més tard de la hora que has demanat i tampoc ho pot fer cap persona de la teva mateixa llar, ens pots contactar a Atenció al Client per gestionar-ho. Si no és aquest cas, tingues present que treballem per entregar les compres online el dia que s'han demanat.
  • Tinc una compra online pendent de recollir a un punt de recollida, estarà a punt?
    Treballem per entregar totes les compres que preparem. Tanmateix, és possible que es produeixin alteracions en el servei a causa de l'alta demanda, les quals poden provocar retards en l'entrega de la teva compra online en el punt de recollida que vas seleccionar. També, et recordem que, si tens els permisos de comunicacions activats, rebràs un SMS quan la teva compra estigui a punt per ser recollida. Finalment, tingues presents les mesures de seguretat següents quan recullis la teva compra online: Nosaltres et carregarem la compra al teu vehicle. Si et cal sortir del cotxe, mantingues la distància de seguretat d'1,5 metres amb el nostre equip i els altres clients.Evita recollir la compra en família o grup.
  • A quines zones serviu a domicili?
    Pots rebre la teva compra online a Osona:Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta; Gironès: Girona, Salt, Vilablareix i Fornells de la Selva; Vallès oriental: Granollers, Les Franqueses del Vallès, Canovelles, Mollet del Vallès, Sta. Perpètua de Mogoda i Parets del Vallès; Vallès occidental: Terrassa, Matadepera, Sabadell, Sant Quirze del Vallès, Barberà del Vallès, Sant Cugat del Vallès, Rubí, Bellaterra i Badia del Vallès
    Més informació de les zones amb servei a domicili
  • Els punts de recollida online estan oberts?
    Sí, pots recollir la teva compra online prèviament ja confirmada fins les 21 hores. Pots consultar el detall de punts de recollida online disponibles i la seva localització fent clic aquí:
    Consulta l'adreça i l'horari dels punts de recollida online
  • S'ha cancel•lat la meva compra online, què he de fer?
    Pots validar una nova compra quan disposem de noves hores d'entrega en els propers dies.
  • Provisionalment, no s'accepten devolucions, no es poden revisar productes ni fer ajustaments durant l'entrega.
    Aquesta és una mesura temporal necessària per garantir la seguretat i el bon servei a tots els nostres clients i treballadors.
  • Provisionalment, no recollirem bosses durant les entregues online
    Aquesta és una mesura temporal necessària per garantir la seguretat i el bon servei a tots els nostres clients i treballadors.
  • Per a qualsevol suggeriment o consulta, tens a la teva disposició les següents formes de contacte: Per correu electrònic: clientonline@bonpreu.cat o per telèfon: 900 500 005