Tria una data i hora d'entrega per comprovar la disponibilitat del servei online a la teva zona
Compra mínima: 35,00 €

Més informació sobre la nova web

Preguntes sobre el nou web de compra online


Preguntes sobre el nou web del compra online

  • Perquè ha canviat el web del servei online?
    Des de l’equip de BonpreuEsclat online treballem per millorar el servei i la seva qualitat. Aquest nou web permet comprar més còmodament i ràpidament. També ofereix noves funcionalitats.
  • Què ha canviat del servei online?
    Ara, el web BonpreuEsclat online permet modificar una compra després d'haver-la confirmat online. Es pot comprar des de qualsevol dispositiu mòbil ( tablets i smartphones). També, es pot comprar des de l'app de BonpreuEsclat gratuïta. Les ofertes es poden combinar de manera que el nou web ofereix lots personalitzables. El web és més visual i fàcil de navegar i conté més informació i filtres de productes. També, ara el cobrament de la compra s'efectua després de la teva validació a la recollida. No pagaràs res fins que l'entreguem i l'hagis revisat.
  • Com he d’accedir al nou servei online?
    Accedeix amb les mateixes claus d’accés de l’App de Bonpreu i Esclat i l’Espai privat de la web Bonpreu i Esclat. Així tindràs tota la informació de tiquets, guardiola, horaris i compres accessible més fàcilment. Si no tens email i contrasenya de l’app de Bon Preu Esclat i de l’Espai privat de la web però ja ets comprador del servei online anterior, verifica les teves claus d’accés. Aquest procediment és necessari després de l’actualització del sistema per tal de garantir la seguretat del teu compte. Estem a la teva disposició a Atenció el Client al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies de l'any.
  • On puc veure les meves llistes de compra anteriors?
    En aquest nou web disposes d’una secció de Preferits. Aquí trobaràs tots els productes que compres més freqüentment. T’ajudarà a comprar més ràpid i amb més comoditat ja que s’afegeixen automàticament després de cada compra.
  • On puc veure els punts acumulats que tenia al servei online anterior?
    Pots veure el saldo de punts a la mateixa web que utilitzes per comprar, a l’app de BonpreuEsclat i a la web bonpreuesclat.cat. Amb aquesta nova web, podràs gaudir dels avantatges de la targeta client també a les teves compres online. Acumularàs 1% de les teves compres en alimentació i podràs bescanviar els euros del total acumulat a la targeta client quan prefereixis. Podràs bescanviar els euros al servei online i als nostres supermercats i hipermercats. El total de punts que disposaves al teu compte online anterior s’ha sumat al total acumulat de la targeta client Bonpreu Esclat.
  • On puc veure les meves compres online anteriors?
    Estrenem un nou web amb noves possibilitats de compra! Això no ens ha permès oferir-te les teves compres anteriors a la secció "Les meves compres". Si necessites consultar el detall d’aquestes compres només ens has de contactar a clientonline@bonpreu.cat
  • Com puc demanar una factura d’una compra online anterior?
    Ens la pots sol·licitar escrivint a factura@bonpreu.cat i indicant el número de compra i les dades fiscals .
  • On puc veure les dades de pagament que tenia guardades al servei online anterior?
    L’actualització del sistema no ens ha permès, per motius de seguretat, tenir aquesta informació disponible al teu compte.